zypher_ut Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nå har jeg endelig fått 1557'en min, og installerer windows atm I pakka følger det med et metall klistremerke, som jeg ikke aner hva skal brukes til. Det er omtrent samme størrelsen som netshop merket bakpå skjermen, men jeg skjønner fortsatt ikke hva det skal brukes til... Noen ideer? (eller noen som virkelig vet?) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Hmm jeg merka en ting til. Tastaturet stikker litt oppp på venstre side, et par millimeter. Skal det være sånn? Og er det ikke litt dumt når skjermen ligger såpass nærme når skjermen er nede? Lenke til kommentar
panybs Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 da vil det vel bli fettmerker på skjermen ? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Var det jeg mente. Men hvordan fikser jeg det? Skal jeg åpne maskina? Hvordan gjør jeg i så fall det? Og mister jeg garantien da? Lenke til kommentar
zingy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 "metall klistremerke" skal settes i utsporingen oppe på lokket ! Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 "metall klistremerke" skal settes i utsporingen oppe på lokket ! Utsporing? Det eneste jeg ser er et netshop merke.. Lenke til kommentar
zingy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ok, , hadde ikke netshop-merket stått der, så kunne du satt det blanke merke der....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå