Uin Viel Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Når jeg scroller opp eller ned på en internett side hakker siden, det virker som om den skifter bilde hver gang jeg scroller. Når jeg flytter et vindu rundt på skjermen hakker det også! Veldig teit, noen som vet hvordan man kan bli kvitt det har win xp. Det kom etter at jeg formaterte pcen og la win xp inn på nytt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vil tro at det er pga. at du ikke har installert drivere for skjermkortet ditt. Windows legger nemlig inn "ikke" akselererte drivere som standard. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ja kanskje det! takker Lenke til kommentar
Per83 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvor ser jeg åssen skjermkort jeg har? Sånn at jeg kan laste ned driver. Har nemlig samme problem som det trådstarter har Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Hvor ser jeg åssen skjermkort jeg har? Sånn at jeg kan laste ned driver. Har nemlig samme problem som det trådstarter har Åpne kabinettet og se? Om du har XP kan du gå på enhetsbehandling (Høyre museklikk "Min Datamaskin" - Egenskaper - Maskinvare - Enhetsbehandling) for å oppdatere drivere til skjermkortet. Med tidligere versjon av windows må du gå på produsentens hjemmeside. Endret 18. mars 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Eller egenskaper-innstillinger-avansert-kort eller laste ned Everest og diverse. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Da jeg hadde logitech mus var det en instilling på scrollen som gjorde winamp hakkete når jeg scrollet i playlisten. Den lå under scroll instillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå