Cowboystrekk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 prøvde med en usb kabel (540), samme som sx1 bruker, la inn mobile phone manager, men den finner ikke telefonen verken med programmet eller på explorer! på telefonen står det at 540-kabelen er tilkoblet, hvordan kan jeg finne telefonen slik at jeg kan flytte filer til og fra? det kommer op et bilde av cx65 når jeg kobler til me så står det bare no phone connected! har windows xp pro engelsk uten servicepack Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Prøv å gå innpå Min datamaskin og Siemens Device. Så setter du kabelen i telefonen og høyreklikker og trykker refresh. Så venter du en liten stund. Det virket med meg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 er det ikke sånn at 540 ikke funker på 65 serien? eller..... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 fant ut at det egentlig skal følge en cd med kabelen med driver, men etter å a søkt på siemens sine sider fant jeg en driver som fungerte det funker utmerket med 540-kabelen på cx65 Lenke til kommentar
jorg Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 siden du nettop fikk til det med kabelen kan jeg vell slenge opp denne for deg. over 3000 ringetoner :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå