Gå til innhold

Slette mappe

Anbefalte innlegg

Jeg hadde noe problem med harddisken. Alt er fiksa nå, men en del filer ble ødelagte, og det ser nå også ut til at en mappe fikk litt problem. Hadde en mappe med noen Simpsons episoder (innholdet i mappen er kanskje ikke relevant, men...) Når jeg prøver å gå inn i mappen kommer feilmeldingen:

D:FilmerThe Simpsons er ikke tilgjengelig

Mappenavnet er ugyldig

Det samme kommer når jeg skal slette den, også når jeg prøver fra kommandolinjen. Å gå ut i dos for å slette den er ikke et alternativ, da dette er en NTFS disk.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-01 18:07, borre skrev:

Recovery console

Testa dette. Jeg kom til D:

Så når jeg skrev "cd Filmer" fikk jeg meldingen "Ikke tilgang". logga på som administrator i starten, når recovery console ba meg "skriv inn adm passord".

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 18:45, oXygEn skrev:

Noe mer litt merkelig... Jeg kan flytte "Filmer" mappa, og dermed også simpsons mappa rundt om kring, men bare ikke simpsons mappa alene.. :smile:

Du "flytter" ikke mappen/filene når du "flytter" den innad på en harddisk/partisjon... du bare oppdaterer partisjonstabellen om hvor mappen "Filmer" er hen. For å finne mappen "Simpsons" må man sjekke i directory-tabellen til "Filmer".

Quote:

Det med ownership var ikke feilen :smile:

Vil anta at det er en feil på harddisken din (fysisk eller i directory-tabellen). Kjør chkdsk eller annet diskprogram for å sjekke for feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...