Fotoentusiasten Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg skal bestille et trådløst nettverk for en kar. Han bor leier en hybel i et felleskompleks hvor han deler bredbånd med noen andre. Hvordan er det da å sette opp et trådløst nettverk på hans hybel. Skal jeg bestille et trådløst aksesspunkt eller skal jeg bestille en router. Router kan vel bli et problem eller hva? Håper på svar! Lenke til kommentar
runel Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg skal bestille et trådløst nettverk for en kar. Han bor leier en hybel i et felleskompleks hvor han deler bredbånd med noen andre. Hvordan er det da å sette opp et trådløst nettverk på hans hybel. Skal jeg bestille et trådløst aksesspunkt eller skal jeg bestille en router. Router kan vel bli et problem eller hva? Du skriver ikke noe om hvordan nettet er i dag, men hvis det ikke finnes noe trådløst i det hele, og det kun er kablet nettverk som benyttes anbefaler jeg dette: Vil anbefale deg å bestille denne... Da har du både trådløst aksesspunkt og router i en og samme box. I tillegg har du 4-porter svitsj for kablet nettverk, og det følger med ett USB WLAN kort i prisen Endret 17. august 2004 av runel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå