Insomniac Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Mangler altså en vinklet nippel på innsuget til til eheim 1048 pumpen min. 1/2 til 3/8. Hvor kan jeg få fatt i dette i Bergen snarest? Har prøvd clas ohlson og biltema. Hvis jeg skal legge inn en hel ordre hos microplex blir det en dyr del... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Rørlegger? Vet ikke om de har sånt, men det er kanskje verdt et forsøk. Endret 17. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 har vært hos etpar baderomsbutikker, men de har bare "byggbare" "sett" og det koster sånn 100krt tilsammen og blir veldig klumpete. Noen spesielle rørleggere? Hvor? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 www.gulesider.no og søk etter pneumatik(veit det er feilskrevet) + bergen Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 pneumatikk + bergen gir meg endel treff ja. men endel av de som kommer opp får jeg mistanke om at er bedrifter og ikke "sjapper" der privatpersoner kan svippe innom å plukke opp noe. noen anbefalinger blandt de listede? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ta ein ringerunde. Dei aller fleste bedrifter er hjelpsomme når det gjelder slike "småproblemer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå