tor_erik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Pass språket, flaming aksepteres ikke. Greit, jeg skal edite det innlegget litt, men du vet hvordan det er. Hvor sint man egentlig kan bli på personer som gjør slike dumme ting. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 90 i 30... er det ikke i 30 sonene unger spiller ball midt i gata da, og lærer å sykle og slikt? selv jeg ynes det er forkastelig. i 60 kan en godt kjøre i 70-80, i 90 kan en kjøre i 120, i 100 kan du kjøre i MACH2 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 90 i 30... er det ikke i 30 sonene unger spiller ball midt i gata da, og lærer å sykle og slikt? selv jeg ynes det er forkastelig. i 60 kan en godt kjøre i 70-80, i 90 kan en kjøre i 120, i 100 kan du kjøre i MACH2 er jo det Mister vel lappen for godt iallefall... saftig bot og kanskje fengsel, men sistnevnte skjer vel ikke hvis det ikke er ekstremt? Kjører du så fort burde det ikke være noen formildende omstendigheter siden du klart har kjørt slik med fult overlegg. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hehe, kjenner en som kjørte i 160km/t i 60 sone... purken så han men de hadde ikke radar så de viste ikke hvor fort han kjørte, men de fulgte etter. han ble tatt et par km unna da han svingte av på en grusvei, kunne ikke kjøre fort pga senka bil, han viste ikke at de fulgte etter,han mista førerkorte i 2 år Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg håper virkelig han "90 i 30"-fyren får noen dagers ubetinget. når du klarer å kjøre så raskt i en sone hvor barn er, viser du at du ikke fortjener hverken førerkort eller retten til å være ute i et samfunn hvor det er biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå