akira7 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Noen her som vet hvor jeg kan få gratis logo til Nokia. Vil gjerne ha en tom logo.. Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Noen her som vet hvor jeg kan få gratis logo til Nokia. Vil gjerne ha en tom logo.. gjerrig? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Lag ein sjølve og legg den inn via IR eller blåtann, eventuellt med kabel.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Noen her som vet hvor jeg kan få gratis logo til Nokia. Vil gjerne ha en tom logo.. gjerrig? Nope, bare fattig for tiden! =/ Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Noen her som vet hvor jeg kan få gratis logo til Nokia. Vil gjerne ha en tom logo.. gjerrig? Nope, bare fattig for tiden! =/ hehe... skjønner hva du mener Lenke til kommentar
THacker Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hva menes med tom logo? som i gamle dager på 3310 osv? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg menes at operatørlogoen fjernes, så det er tomt der. Irriterende at Telenor skriften skal dominere mesteparten av displayet mitt. Jeg har en 6610 Endret 17. august 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg menes at operatørlogoen fjernes, så det er tomt der. Irriterende at Telenor skriften skal dominere mesteparten av displayet mitt. Jeg har en 6610 www.start.no har vel enda logoer til 1kr? Hvis ikke kan du lage med PcSuite, den kan lastes ned gratis fra www.nokia.no. Etter å ha lastet inn en logo, kan jeg med min 6230 velge å fjerne den, kanskje dette er noe for deg? Trur det er under DisplayInnstillinger. Ole-Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå