Gå til innhold

Rykte: Bilder av Nokia 7260

genser

Anbefalte innlegg

Jeg fant denne artikkelen med bilder av Nokia 7260.

Mobilen ser lik ut som 7610 i formen, men ser tynnere ut og ser ut til å ha mye mindre skjerm.

Selv synes jeg tastene ser utrolig stygg ut, men telefonen ellers helt ok. Ser ikke ut til å være plass til noe minnekort.

Leser at skjermen er på 128x128 65536 farger. Altså den samme skjermen som i 3220 og 6230.

edit: Jeg ser nå at det allerede er en tråd om dette. Unnskyld.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det 2 Poster om 7260..

Edit: Den var ikke så fin akkurat, men tviler på at det er ekte!

At den er ekte er det nok liten tvil om.

Disse bildene er ikke mekket selv, eller lignende. Det står jo tilogmed produktnavnet bakpå mobilen (akkurat den delen kan være photoshoppet).

Men men. Ekte er den nok.

Lenke til kommentar

Det er sikkert bare noe drit som er laget i kina, thailand eller et annet sånt land... Broren min kjøpte nemlig en Nokia (husker ikke hva den het.. 34 et eller annet) i thailand i fjor høst, og denne fant jeg ikke på nokia.no... Men for all del, telefonen virker helt fint.. Det eneste som savnes litt på den er norsk meny og t9...

Endret av azzman
Lenke til kommentar
Broren min kjøpte nemlig en Nokia (husker ikke hva den het.. 34 et eller annet) i thailand i fjor høst, og denne fant jeg ikke på nokia.no...

Sikkert fordi det er en "asiatisk" modell.... ;)

-

Var ikke pen, og jeg mistenker sterkt at dette bare er nok et photoshop bilde...

Liker heller ikke at den "holder på" en 128x128 skjerm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...