Svulst Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei! Jeg skal lære meg Linux. Har aldri brukt det før. Hva bør jeg velge? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei! Jeg skal lære meg Linux. Har aldri brukt det før. Hva bør jeg velge? Personlig synes jeg at Mandrake linux er best. Men Redhat er ikke så værst det å Lenke til kommentar
goggys Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Foretrekker Fedora. Fedora er litt mer avansert en mandrake og da trenger du ikke skifte når du blir mer avansert selv. Det som kanskje er et minus med fedora er at det ikke har innebygget støtte for windows disker noe som er ganske irreterende for en ny bruke som kommer fra windows og vil bruke sine filer på Linux Distroen og. Du kan sette opp støtte for windows selv i fedora. Bare søk litt på google så finner du fint en guide Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Foretrekker Fedora - MDK blir litt "rotete" synes nå jeg. Men det er kansje for at jeg ikke har brukt det så mye? Du kan også se på SuSE - men for guds skyld skaff deg i så fall "professional" utgaven. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du kan også se på SuSE - men for guds skyld skaff deg i så fall "professional" utgaven. Hmm, hvor finner jeg denne? Har lett på suse's hjemmesider uten å finne den jeg. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Glem det.. Fant den.. For de som leter: http://www.suse.com/us/private/download/ft...al_iso_int.html Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Suse skal være en grei distro for Nybegynnere ja. selv bruker jeg Slackware 10.0, dette er vel ikke akkurat noe nybegynner Linux, men jeg er ganske så nybegynner jeg, men jeg fikk det no opp å kjøre allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå