Sjøbanan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei sitter her og ser nye Drivere til ati har komt.. Disse skulle gi 12% bedre ytelse i doom3 Det enste som plager meg er avinnstaleringa. Er det ikke en enkel tygg måte man kan fjerne driverene kompeltt så jeg sliper rot. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Drivercleaner fra http://driverheaven.net/ :edit Full URL: http://www.driverheaven.net/cleaner/ Endret 17. august 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trenger du Driver Cleaner etter at Catalyst fikk det "avinstalleringsverktøyet" eller hva det heter? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trenger du Driver Cleaner etter at Catalyst fikk det "avinstalleringsverktøyet" eller hva det heter? Hmm.. det vet jeg faktisk ikke. Har ikke forsøkt den. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Har sett naar jeg bruker det ati avinnstalerings verktøyet at det ligger en del filer igjen etterpå så Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Siden "ATI - avinstalleringsverktøy for programvaren" dukker først opp i legg til/fjern programer har eg brukt det. Har fungert helt fint for min del,kan legge til at eg har sett flere ganger på rage3d.com forumet folk anbefale å bruke dette i steden for drivercleaner osv.. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde en gang problemer med å fjerne Omegadriverne, fordi "ATI - avinstalleringsverktøy for programvaren" ikke fungerte. Jeg gikk da inn i maskinvareoppsettet, og fjernet skjermkortet fra listen over maskinvare. De nye driverne jeg installerte etter det fungerte helt greit. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Er avinstalering av alle driverene osv den enseste løsningen.. Sko vert någe auto update som på windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå