Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ødelegger ikke noe her i hvert fall.

Veldig god nettleser og eneste problemet er den java feilen.. De store fordelene vil du merke om du har rask linje da det er veldig raskt å gå fra side til side samt å åpne flere sider samtidig.

I tillegg kommer andre muligheter som du nesten får finne ut av selv.

Ps. du kan også forandre skin på den. Jeg kjøre for øyeblikket med macosx skin.

Du kan også legge inn dine egne bilder som bakgrunn så litt å fikle med om du liker det.

Lenke til kommentar

jeg kan love dere: hos meg er "reklamen" en banner som passer perfekt inn i orginalskin'et, og skriker ikke etter oppmerksomhet i det hele tatt!

hvis man bruker full screen (f11) så skjules ALT unntatt siden! *deilig*

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 17:44, simiden skrev:

Ikke vanskelig. Last ned skin og riktige innstillinger kan man få det 100% likt IE

hei

snakker vi utseende, eller funksjonalitet?

Jeg elsker Opera.. raskt og enkelt, men det er endel sider som ikke fungerer (komplett.no er ikke seg selv)

er det noen muligheter for å fikse slike ting?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 22:47, Os|r|s skrev:

Jeg elsker Opera.. raskt og enkelt, men det er endel sider som ikke fungerer (komplett.no er ikke seg selv)

er det noen muligheter for å fikse slike ting?

komplett.no fungerer perfekt for min del (lar opera identifisere seg som opera), men når siter ikke fungerer så er det lite du kan gjøre med det. I noen tilfeller så kan du bytte på hvorvidt opera identifiserer seg som opera/msie, men som regel er det lite å gjøre. Beste løsning er da å finne en alternativ site. Er ekstremt få siter som er "the one and only". Finnes alltid et alternativ

Lenke til kommentar

Dette må jeg si.....det går unna å surfe med Opera på min SDSL-linje. Et spørsmål bare:

Jeg savner "Home"-knappen IE6, så hvor er den?. Kan være jeg er blind, har forresten lastet ned en IE6 skin, hvis det skulle ha noe å si.

En annen ting....går det an slå av popups i Opera....fant det ikke i instillingene.

[ Denne Melding var redigert av: The Jackal på 2002-05-01 23:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 23:31, The Jackal skrev:

Jeg savner "Home"-knappen IE6, så hvor er den?. Kan være jeg er blind, har forresten lastet ned en IE6 skin, hvis det skulle ha noe å si.

Home knappen finnes da på main baren, både i simple og full mode. Er på som default.

Quote:

En annen ting....går det an slå av popups i Opera....fant det ikke i instillingene.

Trykk F12 så får du opp quick preferences menyen. Den finner du også via File: quick preferences :smile:

Lenke til kommentar

jepp opera er digg, men opera på nynorsk er best. Nynorsk er helt rått i opera, hehe. Bruker ikke nynorsk til vanlig, men når opera kom i nynorsk måtte jeg bare bruke det, siden det er ytterst sjelden at dataprogram er på nynorsk.

"søkjar etter vertsnamnet" :grin:

er så bra :smile:

bruk Nynorsk opera, den rocker vilt :lol:

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...