Bruun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg skal legge til hotmail kontoen min i Mozilla Thunderbird, men jeg finner ikke ut hva mailserveren til MSN heter... Noen som vet? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 http://www.hotmail.com OBS! Siden jeg ikke kjenner Mozilla Thunderbird, kan jeg ikke si om _den_ støtter web basert mail = HotMail, eller om den bare støtter POP/IMAP/SMTP servere. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Har prøvd "hotmail.com" og det fungerte ikke. Trodde Hotmail var pop jeg... Lenke til kommentar
oddjohan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Hotmail bruker en prorietær protokoll som Thunderbird ikke støtter. Prøv Hotmail Popper eller Gotmail. Hotmail Popper fungerer som et mellomledd ved at Thunderbird konfigureres til å poppe fra localhost hvor Hotmail Popper svarer og sender forespørsel videre til Hotmail. Endret 17. august 2004 av oddjohan Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trodde Hotmail var pop jeg... Pop som i populær, ja Men ikke som POP3 mailserver. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hotmail er ikke POP3. Tror kanskje visst du betaler saa kan du faa tilgang til POP3.. men usikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå