Aleksander- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Snubla over denne gitaren.... Kan noen si meg hvilket merke det er? Banden heter diecide viss noen lurte... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er jeg fryktelig frekk om jeg sier at jeg ikke kunne vært mer uenig? Uansett, den heter Platinum Pro Beast, og er produsert av BC Rich. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Selvølgelig er du ikke frekk, personlig syns jeg den er kul, siden jeg intereserer meg og hører mye på death metal o.l Men du, viss jeg ikke husker feil fra tidligere poster, hører mer på pink floyd o.l Rett meg viss jeg har feil... Btw, takk for infoen... Edit: ble litt mye o.l Edit2: hvordan klarer du å skifte avatar for hver gang jeg oppdaterer siden? Edit3: Post number neighbour of the beast Endret 17. august 2004 av alex503 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg hører på mye rart jeg. Fra Meshuggah til Marvin Gaye. Uansett, lurer på om jeg bomma en smule på den eksakte modellen, men en Bc Rich er det garantert. EDIT: Nightwish er ikke akkurat deathmetal... Endret 17. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Den var jo sjukt rå da :-) Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Hvor har du nightwish fra? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvor har du nightwish fra? Ah! Så på neste bilde i galleriet, jeg. Så det nå. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Uansett, lurer på om jeg bomma en smule på den eksakte modellen Eneste forskjellen jeg ser fra en Platinum Pro Beast og den der, er at den som han karen har har en tagg mellom.. ja, samma det, her er bildet: http://www.ke-musik.dk/ProductImages/Pic/BEAST.jpg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nettopp. Men jeg lurer på om det kan være grunnet forskjellige årsmodeller, eventuellt customs etc. Ellers vet vi jo lite om pickups/hardware generellt på gitaren på bildet... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Mener absolutt det er en av Beast-modellene ja. Lillebror kjøpte en bassgitar i den serien som ser ganske lik ut. Den ser skikkelig fet ut med alle taggene, men er IKKE noe god å holde i fanget og spille på når man øver alene på rommet med bassforsterker. Han får taggene inn i låret, ikke no særlig. Og la oss være ærlig, med mindre du spiller i et band som har solgt 1000000 plater har du ikke uendelig tilgang til øvingslokale, bare 1-2 ganger i uka. Mesteparten av øving skjer hjemme. Du tar forresten feil, DETTE er den råeste gitaren noensinne Endret 17. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 BC Rich Beast det der ja. En bekjent av meg som har Beast bassgitar. Heftig Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Scenario: Du kommer hjem fra fest, og det er mørkt på rommet ditt. Før du legger deg til å sove ramler du forover. Neste dag finner foreldrene dine/kjæresten(e) din(e)/noen andre deg spiddet på bassen... Ikke kult! Den gitaren var MANGE hakk for heavy for meg! (Men sikkert kul live...) Lenke til kommentar
BiGG- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 http://www.bcrich.com/images/hi_res/M7_warlock.jpg Mick i slipknot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå