kimandre Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Egentlig imponerende bra tilbud fra coop. hmmm....lurer på hvordan DE klarer å presse prisen så lavt? -z00l- Du skulle bare visst hvor lav innprisen var på denne pc'en Uansett, jeg har solgt 30 stykk av denne nå på 2 dager (jobber på coop), og skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe den selv.. den er sinnsykt rå.. imo. forresten; Uke 38 skal coop ha et like bra tilbud på 17" flatskjermer... og der er jeg først i køen til å kjøpe en.. Endret 19. august 2004 av kimandre Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 EDIT: Var det noe sånn du mente jms88: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32891 http://www.ece.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4147 Egentlig ikke, da jeg kjøpte kabelen min var dette ikke å få tak i, men det ser helt ypperlig ut så slipper du masse koblinger som setter ned bildekvaliteten, gå for den øverste linken Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 s-video til scart tror jeg ikke fungerer.. jeg har prøvd det før...trenger en omgjører. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 s-video til scart tror jeg ikke fungerer.. jeg har prøvd det før...trenger en omgjører. ? Det er jo det man skal bruke. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Brukte en sånn her, og da fungerte det ikke http://komplett.no/mlf/produkt/bilder/proc.../250/105633.jpg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Minitest av COOP pc'en Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Fikk nesten lyst på den pc'en... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) hmm... ikke verst.. grei pris i forhold til spesifikasjonene Endret 22. august 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Er selv passe fornøy, men skjønner ikke hva jeg skal med 900pro... bare støy Endret 22. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) denne pcn uten om win xp, kabinett,skjermkort ,tastatur/mus og kortleser ville ha kostet 5052kr på komplett.no (inkl.Strømforsyning) +at man må bygge den selv Så jeg vil si den er verdt pengene Endret 22. august 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Noen som vet hvordan jeg får den til å spinne ned vifta - sånn at den blir mer stillegående? Kjøpte nemlig 2 Coop- PC'er - og den ene maskinen gjør dette automatisk - like etter at Windows er startet så blir den helt rolig....men PC nummer to bare durer og går for full maskin...begge to står plassert likt - altså de får like god ventilasjon. Kan det være noe galt med den ene - eller tror dere det er en innstilling jeg har oversett? Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Coop pc'ene kjøre på en slags speedstep teknologi. Dvs, de bruker ikke mer prossessorkraft/vifte etc en det det er reelt behov for. Sannsynligvis er ikke den funksjonen aktivert på den ene maskinen.. Men selvfølgelig husker jeg ikke nøyaktig hvor du skal inn for å sjekke det... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Noen som vet hvordan jeg får den til å spinne ned vifta - sånn at den blir mer stillegående?Kjøpte nemlig 2 Coop- PC'er - og den ene maskinen gjør dette automatisk - like etter at Windows er startet så blir den helt rolig....men PC nummer to bare durer og går for full maskin...begge to står plassert likt - altså de får like god ventilasjon. Kan det være noe galt med den ene - eller tror dere det er en innstilling jeg har oversett? 1. Se i BIOS 2. Legg inn AMD64 drivere fra amd.com Fimmes et prg for viftestyring (ikke vits å ha CPU på bare 30' - det er min nå....) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Aha, nå har COOP kommet ut med en 17" flatt skjerm på tilbud. Hva synes dere om den? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Synes ikke i underkant av 3000 kroner virker så billig for en 17 tommers skjerm, men det skyldes vel kanskje uvitenhet. Savner også informasjon om responstiden. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Noen som vet hvordan jeg får den til å spinne ned vifta - sånn at den blir mer stillegående?Kjøpte nemlig 2 Coop- PC'er - og den ene maskinen gjør dette automatisk - like etter at Windows er startet så blir den helt rolig....men PC nummer to bare durer og går for full maskin...begge to står plassert likt - altså de får like god ventilasjon. Kan det være noe galt med den ene - eller tror dere det er en innstilling jeg har oversett? 1. Se i BIOS 2. Legg inn AMD64 drivere fra amd.com Fimmes et prg for viftestyring (ikke vits å ha CPU på bare 30' - det er min nå....) Velg "Minimal strømstyring" under strøm alternativene (finnes der du endrer skjermbeskytter) Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hei! Dere som har denne pc'n med hovedkortet MS-7010 , har dere noe slags manual på dette hovedkortet? Fikk nylig kjøpt meg et slikt kort og CPU til en billig penge , men skulle gjerne hatt oversikt over koblingene på hk , særlig de som går til power/reset/HD-led+++ Takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Har ikke noen manual, men kan sikkert laste opp ett bilde av power/reset tilkoblinger. EDIT: Nå med bilde Endret 31. august 2005 av I hate Compaq Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har ikke noen manual, men kan sikkert laste opp ett bilde av power/reset tilkoblinger. Du er sjef hvis du gidder! :!: Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvis du lurer på hvor HDD-led'en skal så er det mellom de to nederste kontaktene tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå