hifiking Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er intel (tror jeg), det bruker intel chipset 875p, det har p4 3ghz 800 mhz FSB, det har 4 minneporter, de er plassert i to grupper. Den ene gruppen (2 porter) står skrått på kortet. Noen som vet hvilket hovedkort dette er? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Last ned Lavalys Everest og finn det ut selv. Du beskrev vel nettopp nesten alle 875p-kort? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Den sier Motherboard ID <DMI> Motherboard Name Dell Dimension 8300 Poenget var å finne hvem som egentlig har laget det, sånn at jeg kan laste ned en BIOS som jeg kan stille inn ting på. Dell lager de ikke selv. Jeg har ikke sett noen MB med skrå minneporter. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Den sier Motherboard ID <DMI> Motherboard Name Dell Dimension 8300 Poenget var å finne hvem som egentlig har laget det, sånn at jeg kan laste ned en BIOS som jeg kan stille inn ting på. Dell lager de ikke selv. Jeg har ikke sett noen MB med skrå minneporter. Det er rett og slett DELL som lager de. Custom-made, one-of-a-kind. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Så det finnes ingen BIOS der ute som lar meg styre FSB og alt det andre? DELL har garantert ingen slik BIOS. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Så det finnes ingen BIOS der ute som lar meg styre FSB og alt det andre? DELL har garantert ingen slik BIOS. Det er ikke meninga at dell pc'er skal overklokkes så, så jeg tror nok ikk det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå