Xanitra Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Ny operatør på markedet. eeh, hva syns dere? http://www.telenordic.no Endret 17. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hm...mulig jeg var for rask på sidene dems....men Hvor var prisene her da??? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Dette er privat abonnomangene i hevrtfall: Abonnomang Mnd pris ringetid sms mms NiceLife 39,- 1,79 0,66,- 2,39,- PrivateLife 66,- 1,49 0,66,- 2,39,- BusyLife 149,- 0,89 0,66,- 2,39,- Endret 17. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 det er jo ikke billig... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 ja, å get this: telenor dick :=) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Dyrt dette.. se heller på Talkmore.. hehe Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hva i all verden er dette da? En spøk.... og hvor står disse prisene? Det er jo i så fall ikke konkurransedyktig dette. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 ikke for fem flate øre nei.. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Noen som kan fortelle hva dette er for noe.... Hjemmesider som ikke sier noen ting? Må man kontakte kundeservice får å få vite noe eller. XANITRA (over) kom med noen priser og hvis denne profilen (xanitra) kunne begynne å gi forståelige meldinger!!!.... så kanskje det kunne bli noe å diskutere om? Endret 17. august 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 ragg>> øøh.. er du norsk? Trenger ikke forklare noenting jeg. "En ny mobil operatør har kommet til markedet." Siden deres burde fortelle deg mer... Eller hva? duh Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ja, å get this: telenor dick :=) ikke for fem flate øre nei.. Det er slike meldinger (som står over her) jeg ikke skjønner og ikke vet hva har å gjøre, som en ytring å bli klok av her (men mulig det er meg....) Hvertfall min mening... Nok om det.... og sidene til dette nye mobilselskapet sier meg fortsatt utrolig lite????? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ved å skifte vil du nyte godt av abonnementsfordeler som: Samme lave pris uansett når du ringer. Samme lave pris uansett hvem du ringer :!: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ved å skifte vil du nyte godt av abonnementsfordeler som: Samme lave pris uansett når du ringer. Samme lave pris uansett hvem du ringer Hvis du får samme pris ved å bytte til dem, hvorfor skal en da bytte? Greit nok at pris ikke alltid teller mest, men det er vel ikke spesielt lurt å markedsføre seg ved å si at de er "like god" som konkurentene... :!: Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 og sidene til dette nye mobilselskapet sier meg fortsatt utrolig lite????? Ja, der er vi jo enig Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Korleis dette selskapet skal kunne konkurrere med resten av operatørane når dei ligger over netcom i priser. I tillegg må ein gå på 12 mnd binding for å få prisene virker det som. Sikkert nokon godtruande fjott som kjøper det men når ein får same "pakke" som desse ser ut til å kunne levere hjå mobyson eller talkmore til "halve" prisen er det vel ikkje eit vanskeleg valg. mvh JanEirik som spår ein rask undergang for denne operatøren. Lenke til kommentar
obos Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 tror ikke selskapet er oppe å gå enda Fra og med 1. januar 2005 vil det her være et kundeinterface som gjør det mulig å endre og vedlikeholde ditt abonnement hos oss. tror de jobber med saken.... muligens forhandler nå med prisene Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ikke spesielt. Spørs hvor mange kunder de kaprer med de prisene. Ville i hvertfall ikke satset på et så ukjent selskap med høye priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå