Mr.PK Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har endel problemer med at maskina "henger" seg. Når jeg kjører sandra burn in wizard 30 ganger på rad så funker det fint, men om jeg lar winamp avs plugin stå å dure, eller spiller et spill så bruker den å klikke sånn etter 30 min eller noe.. har testa så å si alle driverene som finst til skjermkortet. via 4 in one har jeg instalert. mistenker enten rammen min eller skjermkortet. noen andre som har hatt lignende problemer og/eller kan hjelpe meg? begynner å bli litt lei av å reboote. -Per Kristian- Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Det kan jo være at du har problemer med temperaturen på prossessoren.. Ellers vet jeg ikke hva det kan være.. En jeg var på LAN med her for en stund siden hadde et problem med at maskinen hang seg til tide og utide. Det trodde han kanskje var hovedkortet. Han trodde det fordi dette var det eneste han ikke hadde skiftet ut og testet med et annet. Men man kan aldri være sikker.. Lykke til.. Dumbo aka sim Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg har 2 stk WD 20gb ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå