TST Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 I den kommende, og andre servicepakken for Windows XP, har Microsoft lagt inn en ny innebygget brannmur. Dessverre skaper dette problemer for et tredvetalls spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Lurer NESTEN på om jeg skal få meg linux eller noe... Det er jo en del kødd windows... Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Lurer NESTEN på om jeg skal få meg linux eller noe... Det er jo en del kødd windows... Ja, for der kan du jo spille så mange flere spill.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det "problemet" har jeg hatt med Norton Internet Security hele tiden. Er jo bare å verifisere programmet, så er problemet løst. Men det rare er jo at så mange Microsoft programmer blir blokkert av den nye Windows firewallen...skulle tro de i alle fall testet SP2 med sine egne programmer. :!: Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hva med å bare drite i å laste slike service packs?? funker fint hos meg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Lurer NESTEN på om jeg skal få meg linux eller noe... Det er jo en del kødd windows... Ja, for der kan du jo spille så mange flere spill.. Det er jo sant... men kanskje det er færre bugs Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 liker ikke heelt xp, nei veit du hva, vi kjører DOS for alle penga!! :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Gidder ikke å laste ned alt der der skitet, men tar en del av det som kommer i Windows Update inni mellom. Jeg har åpenbart ikke lastet ned denne brannmuren, da alt fungerer strålende her! Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hva er vitsen med service pack 2 egentlig man får jo ikke mindre virus av den grunn. Nortan internett security gjør jo en bedre jobb en windows og nortan antivurus. Mindre bugs tror jeg ikke det blir av sp2 tror heller det blir mer Jeg har blitt veldig usikker på om jeg skal laste den ned Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hva med å bare drite i å laste slike service packs??funker fint hos meg Herregud. Så du syns det er bare morro med blaster/sasser? Lenke til kommentar
Azper Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er brannmuren og Antivirusen i SP2 såpass bra at jeg kan droppe Zonealarm\Norton antivirus? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hva er vitsen med service pack 2 egentlig man får jo ikke mindre virus av den grunn. Nortan internett security gjør jo en bedre jobb en windows og nortan antivurus. Mindre bugs tror jeg ikke det blir av sp2 tror heller det blir mer Jeg har blitt veldig usikker på om jeg skal laste den ned SP2 sette begrensninger på antall begynnende sesjoner, altså sesjoner som er startes som ikke er ferdig etablert til max 10. Før var det ubegrenset. Dette hadde f.eks redusert omfanget av Blaster i stor grad og andre ormer som sprer seg via åpne porter. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er brannmuren og Antivirusen i SP2 såpass bra at jeg kan droppe Zonealarm\Norton antivirus? Den stenger bare for inngående trafikk, ikke utgående. Komersielle brannmurer ofte har beskyttelse mot DOS angrep og spoofing + et par andre småting. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Lurer NESTEN på om jeg skal få meg linux eller noe... Det er jo en del kødd windows... For i Linux får man ingen spillproblemer går jeg ut i fra. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 At warcraft ikke fungerer online!!! Unreal Tournament 2003??? Starcraft!!! Ka e det de HOLDER PÅ MED... så å si ALT som er populært! Haha!!! De kan glemme brannmuren hos meg! Bruker ikke den de har i SP 1 engang... Det skal gå fint an å slå det av sant? Og da fungerer det? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det skal gå fint an å slå det av sant? Og da fungerer det? Som med alle andre brannmurer så er det jo mye bedre å åpne de konkrete portene som de aktuelle programmene trenger enn å skru den helt av... Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva med å bare drite i å laste slike service packs??funker fint hos meg Herregud. Så du syns det er bare morro med blaster/sasser? Kan jo hende han sitter bak en hardware basert firewall.... Netopia eller liknende. Det gjør vi her i huset. Ingen som hadde patchet maskinene sine mot Blaster når det herjet som værst. Ingen som fikk virus heller Og til alle dere andre som klager og syter: Har dere i det hele tatt LEST artikkelen? Virker virkelig ikke sånn. For å sittere: "Microsoft arbeider imidlertid med en løsning på dette, og vil også la avanserte brukere slå av brannmuren etter eget ønske." Ingen brannmur = ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg