Gå til innhold

JEG får dårlig med 3dMark03


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hifiking: Skur av AntiAliasing og Antistropic Filtering. Du skal kjøre en default run på 1024x768x32 uten AA og AF på. Skru Texture preference og Mipmap level til performance i kontrollpanelet.

 

badboy_769: Om du snakker om 3dmark01 så er det en helt normal score! Du har for dårlig pc rett og slett for å få noe mer. Kan tenke meg du tjener et par hundre mark med å klokke CPU og GPU.

Om du snakker om 3dmark03 så stikk en annen plass å spre løgner ;)

Lenke til kommentar
jeg har en

 

AMD HOVEDKORT

ATM ATHLON 1.1GH PROSESSOR

NVIDA GEFORCE4 MX420 64MB

518 DDR Ram

 

OG FÅR 3375

 

JEG HAR OGSÅ PROBLEMER HJELLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPP :dontgetit:

umulig å få over 3300 poeng i 3dmark03 med det der oppsettet, jeg har et dobbelt så bra system og får noe lignende score i 3dmark03 tror jeg. fikk 4000 poeng (eller var det 5000? :hmm: ) er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Hifiking: Skur av AntiAliasing og Antistropic Filtering. Du skal kjøre en default run på 1024x768x32 uten AA og AF på. Skru Texture preference og Mipmap level til performance i kontrollpanelet.

 

badboy_769: Om du snakker om 3dmark01 så er det en helt normal score! Du har for dårlig pc rett og slett for å få noe mer. Kan tenke meg du tjener et par hundre mark med å klokke CPU og GPU.

Om du snakker om 3dmark03 så stikk en annen plass å spre løgner ;)

det er mulig jeg har bedre enn jeg skrev på opplysningen er ikke helt sikker er ny her da.

husker ikke oppsette det er 1måned siden jeg var på pc'n så jeg vet ikke hva oppsettet er

Lenke til kommentar

Heh, de fleste husker da sånn ca. hva slags komponenter man har i pcen sin! Nei, tro du meg. Enten så er hukommelsen din meget dårlig og du har bommet grasalt på enten scoren, hvilken 3dmark det er eller hva slags komponenter du har. Eller så prøver du deg på en spansk en.

 

Vil tippe du ikke engang ville sett 1000 grensa med det oppsettet der i 3dmark03.

Lenke til kommentar
Heh, de fleste husker da sånn ca. hva slags komponenter man har i pcen sin! Nei, tro du meg. Enten så er hukommelsen din meget dårlig og du har bommet grasalt på enten scoren, hvilken 3dmark det er eller hva slags komponenter du har. Eller så prøver du deg på en spansk en.

 

Vil tippe du ikke engang ville sett 1000 grensa med det oppsettet der i 3dmark03.

husker ikke eksakt navnet på hovedkortet og prosessoren da det avgjør mye da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...