Gå til innhold

HD upgrade, White ibook (2 USB)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale å oppgradere til en større harddisk når du først er igang... Om du har tenkt å bruke 1000,- og noen timer montering, koster det i sammenhengen lite å oppgradere til en 60 gb eller 80 gb harddisk.

Når det gjelder merker og spesifikasjoner er jeg helt blank, har ikke testet ytelse/varmeutvikling på noen andre enn 60gb jeg fikk med i min pb :)

Lenke til kommentar

Jeg skifta HD på min iBook selv. Var ca 30 skruer som måtte ut og nesten alle hadde forskjellig størrelse. Vil anbefale deg å ha bra verkrøy når du setter i gang å skru.

Det er også smart å ha et minibankkort eller lignende som du kan bruke til å brette og lirke maskinen fra hverandre. Maskinen henger ekstremt bra sammen selv om alle skruene er ute. Husk også å legg skruene etter hverandre i den rekkefølgen du tok de ut. Jeg endte opp med tre skruer ekstra da jeg var ferdig :)

Jeg bytta tu 10GB HD til 60. Like greit å ta det høyeste når man først er i gang. Maskinen ble mye raskere etter oppdateringen ettersom jeg tok en 5400 rpm's disk :D

Lenke til kommentar
Tror det var en Hitatchi Travlestar eller hva det heter jeg brukte. Apple har brukt disse tidligere så jeg satsa på det.

Swag, er det du som vinner avatar konkurransen på Macrumors, eller har du bare stjelt avataren..?

Det er ikke meg. Har tatt bildet fra en ikon-samling jeg fant på InterfaceLIFT, så jeg har heller ikke stjålet den (som avatar, tenker jeg på).

Link: http://interfacelift.com/icons-mac/details.php?id=1257

EDIT: Ser at "alle" bruker den nå, så jeg kommer nok til å bytte den til noe annet etterhvert.

EDIT 2: Tester andre avatarer nå. :-)

Endret av Swag
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...