potetskrell Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hva skal jeg velge? Er i gang med bestilling av et MSI 915p hovedkort og lurer på om jeg skal kjøpe et combo kort og velge ddr istedet for ddr2. Har ikke lyst å tømme pengboka bare på ram... Er combo kortet noe tess? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er nok fint det, men hittil støtter ikke DDR2 baserte kort høyere frekvenser enn DDR533, og da vil det heller lønne seg å kjøpe DDR1, for disse har bedre timings! Ellers et knallkort. Må du da og ha PCIe x16 grafikkort? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Nei jeg kjøpe meg "likesågodt" et pcie skjermkort, ddr2 ram og MSI 915P NEO2 Platinum Hovedkort... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er nok fint det, men hittil støtter ikke DDR2 baserte kort høyere frekvenser enn DDR533, og da vil det heller lønne seg å kjøpe DDR1, for disse har bedre timings! Ellers et knallkort. Må du da og ha PCIe x16 grafikkort? Asus P5AD2 Premium støtter jo DDR2 600 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå