trolfseng Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Hei ! Med de 2 siste ATI Catalyst driverne har jeg ikke klart å få bilde på skjermen min (Samsung Syncmaster 172v) helt klart. Alt er liksom litt utydelig, og ved høyeste oppløsning flyter liksom skrift utover. Bildet er ganske klart men alt av skrift flyter utover. Kjører på 1280*1024 oppløsning. Har et Sapphire Radeon 9800 Pro kort. LCD skjerm. Håper noen kan hjelpe meg. Skjermen har også blitt vond å se på, men kjører på 70 Hz Endret 17. august 2004 av trolfseng Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tror faktisk jeg har opplevd samme griea. Menyene i Doom 3 er blitt vanvittig grumsete etter at jeg kjørte inn catalyst 4.9b på min HIS Excalibur 9800 IceQ. Har også LCD med NEC 1760nx. Ser ingen grums når jeg kjører selve spillet. Trodde jeg bare så syner, men siden du og er blitt "grumsete"... Noen andre? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kanskje derfor driverene yter 12% bedre i Doom3?!? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde det samme problemet i BF1942 en gang. Prøv å skru av trillianær (?) filtering, eller skift til billianær (?). Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde det samme problemet i BF1942 en gang. Prøv å skru av trillianær (?) filtering, eller skift til billianær (?). kan hjelpe det ja Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hadde en lignende sak i UT2004, grums i menyene men ikke i selve spillet, og i FarCry skjedde det samme på rulletekten i slutten av spillet. Tror det har noe med instillillingene å gjøre, hvis alle instillingene står på max ytelse..trur eg ! Lenke til kommentar
Rexen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg tror det blir sånn hvis driver-innstillingene står på Performance/Ytelse. Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ja.. Mulig jeg pressa hardt på ytelse etter at jeg skifta driver (for å få max ut av doom3). Skal sjekke den. Takker! Lenke til kommentar
trolfseng Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Problemet er i windows Derfor kan jeg ikke skifte mellom trillianær filtering og skift til billianær filtrering. Takker for alle tips Argh, fant ut feilen. Men takker alle for tips, feilen var så teit at jeg faktisk ikke sier hva den er. Kun på PM, hehe Endret 17. august 2004 av trolfseng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå