Gå til innhold

når man har for lite Watt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min stoppa opp akkurat når han ville, og veldig fort i oppgaver som krevde litt. den ødela også rammen min. det var jævli kjip fordi jeg velgte en dyr corsair xms pc3700 ram!

Det sier jeg deg, hvis du skal bygge deg pc eller noe sånt, så IKKE undervurder PSU'en, jeg har nå bestilt en fortron & source 400w til 700kr. skal hente den i dag.

Men det har i hvertfall jeg erfart at en strømforsyning er vell så viktig som resten, og ikke velg noe dritt!

mvh

Strike8

Lenke til kommentar

takk, når er det sorte hullet farget... :) ikke no vits å erfare noe slikt selv :)

Det jeg har kjøpt er AOpen, og jeg håper det er bra. bedre en Q-tec er det nok, men ikke noe proff... 300W, jeg håper på at det holder, selv om det kan bli for lite... får se, sår se..

Lenke til kommentar

Ved for svak (Watt) strømforskyning vil ofte PC'en ikke starte. Dette fordi det trekkes mye strøm når harddisker ol. spinner opp. Ustabil PC kommer vel heller av ustabile spenninger (som igjen ofte skyldes at strømf. er for svak / den er bare "skrap")

Lenke til kommentar
takk, når er det sorte hullet farget... :) ikke no vits å erfare noe slikt selv :)

Det jeg har kjøpt er AOpen, og jeg håper det er bra. bedre en Q-tec er det nok, men ikke noe proff... 300W, jeg håper på at det holder, selv om det kan bli for lite... får se, sår se..

Tror jeg ville kjøpt litt sterkere en 300W vis jeg var deg. Er liksom litt på grensen, men det avhenger av hvilke deler du har i pcen.

360W chieftec er gode psuer :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...