Larsis Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg fikk tak i en G556E i forrige uke, og er veldig fornøyd med den. Men jeg får ikke det trådløse kortet til å fungere. Det er et Intel pro 2200 b/g. Får ikke opp "trådløse nettverkstilkoblinger" når jeg går inn på "mine nettverkssteder" i Windows. Håper på svar.Er litt lei. Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har du lagt inn programvaren og driveren fra CD'en? Lenke til kommentar
boii Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har ikke tråløst nettverk, men har samme maskina. Finner ingen instillinger for det, kan jo være noen naboer har trådløst, vært greit å sjekke Lenke til kommentar
Larsis Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har installert driveren fra cd'en ja. Men den søker ikke opp tilgjengelige trådløse nettverk,og da sitter jeg like ved et trådløst aksespunkt.Ikke noe problemer når jeg bruker vanlig nettverkskabel. Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Sjekk at kortet står skikkelig i slotten sin. Har visst vært problemer med noen 556E-maskiner at det ikke sitter helt på plass. Lenke til kommentar
Larsis Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Skal ned til Digital Impuls nå,så får jeg de til å se på det. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skal ned til Digital Impuls nå,så får jeg de til å se på det. Du må laste ned Intels wireless driver.. www.intel.com Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har du aktivert tilkoblinga? sitter de antenne tilkoblingene ordentlig i? virker som de lett kan dette av. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde goså dette problemet. Feilen fant jeg når jeg koplet meg til routeren. Den var innstilt på å channel 12...men kortet bare støtter 1-11. Så fort det ble forandret, hjalp det! Lenke til kommentar
Larsis Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Fikk fixa det.Åpna lokket og fikk satt kortet ordentlig på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå