Gå til innhold

Ny mobiltelefon [ikke for dyrt, ikke for kjedelig]


Anbefalte innlegg

Hei. Siden mobilen min har blitt frastjålet for sjette gang nå, har jeg veldig lyst på en ny. Den skal ha MMS, polyfoniske ringetoner, GJERNE kamera, men ikke så veldig mye annet "fancy". Skal bare brukes til lek & morro, så trenger ikke noe spesielt - bare de tingene jeg nevnte ovenfor.

 

Jeg heller mest mot Nokia, men er nå villig til å prøve noe nytt. Den skal helst være litt liten også, og ikke veie så mye. Helst ikke over 3000 kr heller. Hva er billigst og best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du ha med eller uten abo?

 

vet at dette er litt over budsjettet, men for kun 3395 kr. kan du få en Nokia 6230, eller så er jo Nokia 3650 billigere, og også en symbian telefon, men trenger du symbian? hvis du vil ha mange ekstra funksjoner som kamera, videokamera, filmprogrammer sånn som du kan se film på mobilen og minnekort er det mobilen for deg.

 

SE K700 koster 3499 kr. og er også en veldig god telefon med mp3-spiller osv.. og SE T630 får man mye igjen for pengene i øyeblikket, den koster bare 1879 kr!!

Lenke til kommentar

Til 3000 får du mye digg, spesielt hvis man kjøper på internett.

 

En god telefon du bør virdere er Sony Ericsson K500i. Her har du vga-kamra, som er det beste du får i denne prisklassen. Du har 11 MB minne, som også er meget bra til å være så en så billig telefon. Med så mye lagringsplass får du plass til ganske mange bilder, og annet dilldall.

 

Den har MMS, og med mye minne kan du lagre mange av disse.

 

Dessuten får du en freesh, liten mobiltelefon på bare 80 gram.

 

Her er link til amobils prisguide, med billigste pris:

 

https://prisguiden.no/produkt/20148

 

edit: legger til en liten artikkel jeg skrev om denne telfonen her:

http://www.dintelefon.net/index.php?option...id=222&Itemid=2

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
vet at dette er litt over budsjettet, men for kun 3395 kr. kan du få en Nokia 6230, eller så er jo Nokia 3650 billigere, og også en symbian telefon, men trenger du symbian? hvis du vil ha mange ekstra funksjoner som kamera, videokamera, filmprogrammer sånn som du kan se film på mobilen og minnekort er det mobilen for deg.

Jeg trenger ikke symbian og trenger ikke de andre ekstrafunksjonene. Jeg kan ikke gå over budsjettet, and it's killing me. Abo'et mitt går ut den 27.august, så tenkte å kjøpe en med abonnement da?

 

Ingar: Den du viste er sånn jeg kunne tenkt meg. Ikke var den så dyr heller. Men er den lett å skjønne? Jeg har sett en som er svart eller noe, siemens tror jeg, men vet ikke hva den heter?

Lenke til kommentar
Ingar: Den du viste er sånn jeg kunne tenkt meg. Ikke var den så dyr heller. Men er den lett å skjønne? Jeg har sett en som er svart eller noe, siemens tror jeg, men vet ikke hva den heter?

K500i har gode menyer, og skal være brukervennlig hvis det var det du tenkte på ja :thumbup:

 

Her er link til samsung x600 men den er kjip på grunn av liten, og ikke så bra skjerm:

 

https://prisguiden.no/produkt/14392

 

Svart Siemens? denne du tenker på? Men den går jo litt over hva du kunne tenke deg å betale, pluss at i ditt tilfelle ser jeg ikke de helt store fordelene for den VS k500i. Den har bedre kamera, men med mindre du skal ha bildene over på PC går jo det egentlig på det samme.

 

Synes du skal gå for k500i som jeg anbefalte i første posten :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke gå over budsjettet, and it's killing me. Abo'et mitt går ut den 27.august, så tenkte å kjøpe en med abonnement da?

Hva med å kjøpe Sony Ericsson K700i?

Jeg gav 2899 for min med Netcom Youngtalk på Expert.

 

sony_ericsson_k700_menyer.jpg

 

Den har alt K500 har, pluss litt til:

 

Bedre skjerm, 176*220 pixler

Mer minne 41MB

MP3 spiller, radio

Bluetooth

Lys :p

 

Jeg har K700i, og jeg er veldig fornøyd hvertfall.

 

Lykke til med nytt mobilkjøp skal du hvertfall ha :)

Lenke til kommentar

Fy faen, den bjaa viste og Ingar er hvordan jeg vil ha på prikken :) Meget bra gutter, så flinke dere er til å finne billige, men nydelige saker. Jeg har Netcom Youngtalk. Makan til møkk.

 

psilocybe: ja, må kjøpe meg noe sånt. Når det skjer for sjette gang, er det meg og ikke tyvene det er noe galt med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...