pcgutten Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei! Jeg sitter på broren min sin pc som netopp er formatert og lagt inn nytt OS. Det første jeg gjprde var og trykke på noe musikk. Igen lyd kom så jeg sjekka ledninger og slikt, og jeg fant ut at det var Drivere jeg trengte. Jeg vet ikke hvor jeg kan finne disse driverene. Jeg vet bare at hovedkortet er Abit KD7. Visst denne er feilpostet flytt den da, var ikke sikker om den skulle her eller i Hovedkort, prosessor, minne? Takker for hjelp! Pcgutten Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) VIA 4-in-1 Driver Driver For Win98SE / WinMe / Win2000/ WinXP - Mener at dette er lyd driveren, men du bør også installere 4-in-1 driveren Neste gang kan du prøve å sjekke produsentens hjemmeside for drivere Endret 17. august 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
enl Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Her er driverne: http://www.abit-usa.com/products/mb/driver...ries=1&model=18 Mener at hovedkortet ditt har en ALC650 brikke. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Her er driverne: http://www.abit-usa.com/products/mb/driver...ries=1&model=18 Mener at hovedkortet ditt har en ALC650 brikke. Du linker hvis til en nyere versjon av den fila jeg har linket til Endret 17. august 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 VIA 4-in-1 Driver Driver For Win98SE / WinMe / Win2000/ WinXP - Mener at dette er lyd driveren, men du bør også installere 4-in-1 driveren Neste gang kan du prøve å sjekke produsentens hjemmeside for drivere Takk, virka flott. Neste gang kan jeg stikke på sia jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå