Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

erfaring med bluecom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gikk fra telenor til bluecom.... hadde samme ip med bluecom i nesten ett år, til jeg slo av alt.. aldri noe galt med linja, hastigheten måles alltid litt over det du betaler for.. ikke noe og utsette på de, veldig fornøyd... til sammenlikning så byttet jeg på den verste ip 10 ganger om dagen med telenor med samme oppsett.

Lenke til kommentar

Hadde mye problemer i de første månedene. Ble frakoblet flere ganger om dagen. Etter 100 samtaler med bluecom og forsøk på å løse problemet fant vi ut at modemet jeg hadde ikke var 100% kompatilbelt med sentralen min. De sendte meg et annet merke modem som heter SpeedStream og har ikke hatt problemer siden da.

Lenke til kommentar

Jeg har også vurdert Bluecom som levrandør... Har Kvalito/MTU link nå som jeg ikke er mye fornøyd med akkurat.

 

Det med dems egne sentraler er Metro som de kaller det ja... Jeg stussa åsså litt på de sentralene... Noen som har erfaringer med Metro sentralene til Bluecom?

Lenke til kommentar
Hadde mye problemer i de første månedene. Ble frakoblet flere ganger om dagen. Etter 100 samtaler med bluecom og forsøk på å løse problemet fant vi ut at modemet jeg hadde ikke var 100% kompatilbelt med sentralen min. De sendte meg et annet merke modem som heter SpeedStream og har ikke hatt problemer siden da.

hvilke modem er det som ikke er kompatibelt med bluecom?

 

er bluecom stabil i nordland?

Lenke til kommentar
Jeg har også vurdert Bluecom som levrandør... Har Kvalito/MTU link nå som jeg ikke er mye fornøyd med akkurat.

 

Det med dems egne sentraler er Metro som de kaller det ja... Jeg stussa åsså litt på de sentralene... Noen som har erfaringer med Metro sentralene til Bluecom?

Har 3000/640 fra Bluecom. Bra hastighet, stabil linje og lav ping.

Merket forbedring av ping etter at jeg kom på Bluecom sin egen sentral.

 

Hadde før 2048/256 og fikk plutselig 2048/448 en dag uten at jeg helt vet hvorfor.

 

Så er veldig fonøyd med Bluecom :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har også vurdert Bluecom som levrandør... Har Kvalito/MTU link nå som jeg ikke er mye fornøyd med akkurat.

 

Det med dems egne sentraler er Metro som de kaller det ja... Jeg stussa åsså litt på de sentralene... Noen som har erfaringer med Metro sentralene til Bluecom?

Har 3000/640 fra Bluecom. Bra hastighet, stabil linje og lav ping.

Merket forbedring av ping etter at jeg kom på Bluecom sin egen sentral.

 

Hadde før 2048/256 og fikk plutselig 2048/448 en dag uten at jeg helt vet hvorfor.

 

Så er veldig fonøyd med Bluecom :thumbup:

Bor du i sør norge eller har peiling på om Bluecom har utbygd en del i sør? Bor i kristiansand selv.

Lenke til kommentar
Bor du i sør norge eller har peiling på om Bluecom har utbygd en del i sør? Bor i kristiansand selv.

Bor i Moss sentrum.

Vet ikke hvordan det ligger ann der du bor. Du kan jo taste inn ditt telefon nummer her og sjekke hvilke hastigheter du kan få.

Eller ta kontakt med Bluecom og hør om de har bygget ut eller har planer om det.

Lenke til kommentar
er det noe her som har erfaring med bluecoms adsl?

 

tenk pa stabilitet, hastighet og divers andre

 

takk pa forhand :D

Har selv bluecom og er utrolig fornøyd. Har aldri (det vil si ALDRI) opplevd å ha under 734 kbps på itavisen. Pingen ligger også veldi stabilt, og har ikke hatt noe nedetid enda. :cool:

 

Men en ting som jeg må nevne er at hvor stabil en linje er ofte ligger i sentralen og kabelen hjem til deg. Er dette bra, fungerer Bluecom utrolig bra! Dette gjelder når Bluecom leverer på Telenor/Jara sitt nett. Har ikke noe erfaring med Bluecoms egene sentraler, men vil tippe at de er minst like stabile, eller mer stabile. Får i alle fall mer for pengene, og du må betale enda mindre til telenor! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...