Znoken Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Etter at jeg installerte SP2 så har det ikke vært noen oppdateringer...Hadde trodd det skulle komme masse oppdateringer med SP2 men ikke fått en eneste oppdatering...Er det noen vet om det har kommet noen eller er det bare ms som ikke har sendt ut noen... Uff,det ble litt rotete men de som vil skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er nettopp det som er poenget med SP2 - at alle oppdateringene er integrert i denne. Du må nok vente en stund før Ms finner det nødvendig å lansere flere sikkerhetsoppdateringer. (ellers så skjønner jeg egentlig ikke hva du mener, hva skal du med flere oppdateringer, hvis det ikke finnes flere oppdateringer?) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Det er nettopp det som er poenget med SP2 - at alle oppdateringene er integrert i denne. Du må nok vente en stund før Ms finner det nødvendig å lansere flere sikkerhetsoppdateringer. (ellers så skjønner jeg egentlig ikke hva du mener, hva skal du med flere oppdateringer, hvis det ikke finnes flere oppdateringer?) Nei, det hadde ikke noe med at jeg skulle ha flere oppdateringer...jo mindre jo bedre...Kan bare huske fra SP1 at det var mye sikkerhets/oppdateringer etter lanseringen av den og trodde vel at det skulle bli et ras av oppdateringer på SP2 også... Men fant en av grunnen til at det ikke er noen oppdateringer her Endret 17. august 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå