Gå til innhold

Hjelp.Ingen programmer lar seg starte!

Anbefalte innlegg

hei

kjørte nettop en spyware test med adaware og spybot vet ikke om dette har noe med saken å gjøre men men..

Like etter på skulle jeg inn i "my shared folder" da kom feil meldingen : Denne filen har ikke ett tilknyttet program som kan utføre denne handlingen.Opprette en tilnkyttning i kontrollpanelet Mappealternativer

Tenkte jaja og prøve en restart

Da ble det værre

ingen av de programmene som skal komme på systray kom frem

Uansett hvilket program jeg skal prøve å gå inn i får jeg samme feil melding som ovenfor uansett om det er via snarvei eller jeg prøver fra roten

Priser gud for at IE forsatt virker da

Og please kom med noe som kan hjelpe meg =/

sitter her og hakke peiling hva jeg skal gjøre

Kan ikke en gang lage en ny bruker konto med windows =/

Endret av nomercy15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror neppe det er adaware eller spybot som har forårsaket dette. Har du et virusprogram? I så fall, kjør en full scan av hele systemet ditt. Hvis denne er negativ, så kan det jo hende det hjelper å kjør Systemgjenoppretting (Start ->Alle programmer ->Tilbehør ->Systemverktøy). Gå tilbake til den siste datoen før problemet oppsto. Hvis ikke dette heller virker, er det kanskje lurt og rett og slett installere Windows på nytt. Da blir du hvert fall kvitt problemet (så fremt det ikke er hardware-relatert da)

Lenke til kommentar

skulle gjerne ha kjørt antivirus men får ikke frem det en gang.system gjennom retting prøvde jeg men kan prøve en gang til

er det noen måter jeg kan slette bare windows xp så jeg slipper å slette absolutt alt jeg har

det frister akkurat ikke

Lenke til kommentar

har du flere partisjoner på disken din eller? f. eks 2 eller 3. hvis ja, så legger du alt det viktige du har over på den andre partisjonen så er det egentlig bare å formatere C: hvis du ikke har flere partisjoner, kan du jo prøve å reparert XP installasjonen ved å boote fra XP cd`en å velge E?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...