hifiman Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei alle sammen! Har nå fått tak i meg ipod !!!! Men jeg får ikke til å koble til spillern til pc`en Jeg har dessvere ikke firewire utgang på pc`en Noen som har en idee hvordan jeg skal gjøre det ? Mvh John-Ivar Andersen Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du kan jo kjøpe et Firewirekort, f.eks. dette. Jeg går ut fra at du har kjøpt en G3 eller eldre siden du ikke fikk med USB-kabel. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du kan også kjøpe en USB-kabel til ipoden din, selv om dette koster ca. like mye som et firewire-kort... Du kan få kjøpt det hos ComputerCity tror jeg.. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Følger det ikke med USB kabel i pakka til den nye iPoden. Gjorde iallfall det med minien min. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Følger det ikke med USB kabel i pakka til den nye iPoden. Gjorde iallfall det med minien min. Stemmer det. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ikke på 3. generasjons iPod, der må du kjøpe ekstra for at det skal funke med USB2.0. men det anbefalest ... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hvis jeg ikke husker helt feil er vel firewire kjappere enn usb 2.0, så et firewire-kort hadde vært best hvis du skal overføre en del. men hvis du skal ha en mulighet å få koplet den til flere maskiner osv. anbefaler jeg deg å kjøpe usb-kabelen! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 hvis jeg ikke husker helt feil er vel firewire kjappere enn usb 2.0, så et firewire-kort hadde vært best hvis du skal overføre en del. men hvis du skal ha en mulighet å få koplet den til flere maskiner osv. anbefaler jeg deg å kjøpe usb-kabelen! usb2.0 er raskere en firewire.. men var det genrasjon 3 du kjøpte eller siden det ikke fulgte med noen usb2.0 kabel?? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 noen som vet om det er det samme hvilken usb kabel jeg kjøper? (med tanke på generasjon av både ipod og usb, vet ikke om jeg har usb 2 på pc`n min. tror jeg har 3 generasjons ipod men er ikke sikker) De har 2 forskjellige på komplett. vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Er det forskjell på en usb1 og en usb2 kabel eller kommer det bare an på kontrolleren? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 jeg kjøpte USB kabel sammen med iPod' en på Mac & Carry på Ullevåld stadion til 399,- tror jeg Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 399,- for en USB kabel var litt drøyt. Nå er riktignok Apple folk vant til å betale gjennom nesen, men likevel. Koster 60 kr for 2m hos Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå