xprnzd Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skal kjøpe meg en bærbar Macintosh, og trenger da en del tips angående hvem som selger det. Kommer kun til å bruke den i jobbsammenheng, tekstbehandling, lyd- og filmavspilling osv. (altså ikke noe krevende). Tar derfor gjerne imot forslag til anbefalte kjøp. Har sett at eplehuset.no selger bærbar Macintosh, men vil gjerne sjekke andre selgere også. Og skal jeg velge iBook eller PowerBook? Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 www.apple.no selger også maskinene selv men det er omtrent samme priser som eplehuset.no etter det jeg har hørt.. tror komplett også har noe apple greier. Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skal kjøpe meg en bærbar Macintosh, og trenger da en del tips angående hvem som selger det. Kommer kun til å bruke den i jobbsammenheng, tekstbehandling, lyd- og filmavspilling osv. (altså ikke noe krevende). Tar derfor gjerne imot forslag til anbefalte kjøp. Har sett at eplehuset.no selger bærbar Macintosh, men vil gjerne sjekke andre selgere også. Og skal jeg velge iBook eller PowerBook? Kjøp en powerbook 15" eller 17" m/128mb skjermkort. Jeg har selv en 17" må si at det er det beste EDB kjøpet jeg noen sinne har gjort. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Velg maskin etter hvilken skjermstørrelse du vil ha. En iBook har mere enn nok kraft til å utføre dine oppgaver. Å velge en med 128MB skjermkort er ganske meningsløst om du ikke skal spille. Endret 17. august 2004 av MCDr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå