Omar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei Jeg innstallerte Omega drivere til 9800 pro kortet mitt for litt siden. Men jeg får ikke avinstallert de i "Legg til/Fjern programmer" Da får jeg en error. Gjør det noe om jeg innstalerer de nye driverene over de gamle? eller må jeg slette de gamle driverne først? Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 går vel fint å installere over, men hvis du vil fjerne først: min datamaskin -> egenskaper -> hardware -> device manager -> omega 9800 -> uninstall eller reinstall driver Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det høres ut som om du kunne trenge å legge inn omega driverne på nytt for så å fjerne de. Husk at de følger med en utgave av driver cleaner til omega driverne, den ligger under startmenyen i omega foldern. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Har lasta ned driver cleaner... Men jeg tester det k-zen sa... Funker vel det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå