Thalakos Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trenger et av disse. Men vet ikke hva jeg skal kjøpe.. Kan jeg kjøpe det billigste eller går dette utover linjekapasisteten o.l har en 1700/512 Linje. Vil ha en god forbindelse til mmorpg spill eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Online-spilling over WLAN er generelt en dårlig idé da man fort kan oppleve lags og delays selv om det ikke nødvendigvis er noe galt med oppkoblingen. Men - jeg kan anbefale 3Com sine basestasjoner/WLAN-kort, uavhengig av bruk. Lenke til kommentar
Thalakos Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Takk, men er det vits med Xjack antenne? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Online-spilling over WLAN er generelt en dårlig idé da man fort kan oppleve lags og delays selv om det ikke nødvendigvis er noe galt med oppkoblingen. Men - jeg kan anbefale 3Com sine basestasjoner/WLAN-kort, uavhengig av bruk. Har selv bare gode erfaringer med online-spill og WLAN. Merket ikke noe til dårligere ping da jeg gikk over fra nettverkskabel til trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå