MacBain Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har ett MSI 875P NEO-FISR og ett Gainward GeForce 6800 GT. Hvordan får jeg skrudd av agp fastwrites? Finner ingen innstillinger hverken i bios ellert andre steder. Får heller ikke skrudd av med Rivatuner her er valget låst på "agp fastwrit -ON" Noen som har tips til løsning? Lenke til kommentar
kasol Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) jeg hadde samme problemet men med ett Gigabyte kort men hos meg måtte jeg gå inn i bios. Inne i bios trykte jeg ctrl+F1. Kanskje det funker hos deg ? Der kunne jeg skru av fastwrite og nå funker alt som en drøm! Endret 17. august 2004 av kasol Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 gå inn på bios og inn på advanced. under chipset så skal det stå AGP FW eller noe sånt. velg disable, og vips ingen fastwrite lenger Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trodde nvidia kort trengte fastwrite jeg... Lenke til kommentar
Storm29 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Eh... hvorfor skulle man ville slå av Fastwrites!? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nvidia kort støtter fastwrites uten noe problemer . Var opprinnelig laget for nvidia kort . Kun hvis man har radeon kort det er nødvendig å disable og på enkelte AMD via chipsett basterte hovedkort . ... Lenke til kommentar
kasol Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nvidia kort støtter fastwrites uten noe problemer .Var opprinnelig laget for nvidia kort . Kun hvis man har radeon kort det er nødvendig å disable og på enkelte AMD via chipsett basterte hovedkort . ... sikkert så men: fastwrite Tar gjerne imot råd om hvordan det kan funke MED fastwrite. Nå funker det kun uten fastwrite. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Det kan godt være hovedkortets system chipsett som gjør at det fusker (AGP host driver). Virker det bedre uten kan man la det være disablet , var bedre effekt i gamle dager. Er ikke noe ytelses økning å snakke om idag , 1% kanskje . Selv har alltid hatt fastwrites + sideband addressing enablet på alle nvidia kort jeg har hatt . GF2/GF3/GF4/FX5900 . Flere GFX kort lar seg også klokke høyere med fw/sba off også . ... Endret 17. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå