Nismo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Noen som vet om det selges xenarc skjermer i norge? Eller må det kjøpes over internett fra produsent? Lenke til kommentar
s13 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Se på cartft.com, der har de mye rått til bil. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kikket litt på komplett. Hvis jeg kjøper et mini-itx hoved kort, trenger jeg bare ram og hd da? også den strøm forsyningen jeg linket til?? evt. CD-rom og kabinett Trenger vel cpu også? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kikket litt på komplett. Hvis jeg kjøper et mini-itx hoved kort, trenger jeg bare ram og hd da? også den strøm forsyningen jeg linket til?? evt. CD-rom og kabinett Trenger vel cpu også? cpu er integrert på mini-itx kortene.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hvorfor går du ikke bare etter en ferdig mixa pc fra den siden du kjøper strømfrosyningen din far?? http://www.opussolutions.com/modules.php?t...&lastname=News& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå