Gå til innhold

Talkmore blir abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikkert telepriser.no som har gjort en feil.

Mulig det var jeg som tok feil. Talkmore skriver i pressemeldingen at de nå er norges billigste abonnement, men jeg ringte post- og teletilsynet, og de sier at Talkmore fortsatt regnes som et kontantkort. Men jeg vet at Talkmore har jobbet hardt en stund for å komme seg over i abonnement-kategorien.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se, sier Talkmore på sidene sine, at de har avtale med alle Netcoms samarb, partnere i utlandet.

 

Her er det begrensninger når det gjelder de andre forhåndsbetalte.

Noen som vet, eller har noen erfaringer?

Og hva med Gprs i utlandet.

 

Mobyson kan ikke brukes med Gprs i utl, og Talkmore benytter jo også Netcoms partnere?

Lenke til kommentar

bare meg, eller har de gjort flid med å ikke presentere alle kostnadene enkelt på nettsiden.

 

står mellom dette eller chess kontant.

 

gprs priser etc.. ikke lett å finne

 

edit.. så ut som om jeg var på en annen forside..https://www.talkmore.no/talkmore/forside.htm

 

+ billigere minuttpris,sms,mms, 2.5 pr påfyll som også kan gjøres med nettbank

- 69 øre pr oppstart

 

fikk ikke med meg gprs prisen i forhold til chess kontant, og om den kan brukes i utlandet.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar
Skal bli morsomt å se om/når Chess og Mobyson svarer på dette.

mobyson og chess har ikke noe behov for det.

 

mobyson krever 10 øre mindre i startavgift og de fleste samtaler er korte dermed så er det greit. Dessuten koster gprs 0,008 hos dem.

 

Chess har funnet seg ett nivå rundt mobyson og holder seg nok der de er

Lenke til kommentar

Siden Mobyson ikke støtter gprs i utlandet, som jeg må ha og jeg er ute etter å bytte, forespurte jeg i mail Talkmore nå etter at de satte ned prisene.

 

Fikk i dag dette svaret:

 

"Selv om TalkMore tilbyr et forhåndsbetalt abonnement kan vi allikevel

tilby deg og bruke telefonen i alle de land hvor NetCom har

samarbeidsavtaler, uten begrensninger.

For og benytte dette må du benytte deg av TalkMore tjenesten "Bruk i

utland". Denne bestiller du via "Mine sider"

 

Mvh/With kind regards

 

TalkMore kundeservice

[email protected]

 

Tja..... Det er jo en liten engangsutgift for å “få opp” Gprs og utenl.samtaler.

De har også 10 øre mer i oppstart, men dette har du jo spart inn så fort samtalen passerer 1 min 20 sek. (i forhold til Mobyson)

Dette blir pirk, men da Talkmore også har “Dine sider” som fungerer (i motsetning til Mobyson) etter hva folk skriver her, så ja, da blir det vel kanskje Talkmore på alle i min heim.

Lenke til kommentar

er chess kontant eller talkmore hos meg.

 

men talkmore tar 25,- for gprs, og 49,- for bruk i utlandet.

så "innmeldingsavgifta" er 74 kr høyere. enn chess., samt høyere startavgift.

 

men jeg liker at det er 2.5kr avgift pr påfylling, og ikke 4.5 som chess.

 

liker også at en har mer muligheter, som påfylling fra nettbank og ikke kun visa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utrolig hvor mange som henger seg opp i prisen på GPRS... De færreste bruker wap noe særlig, de som gjør det merker nesten ingen forskjell i disse prisene. Alt i alt er nok TalkMore mye billigere enn sine konkurrenter. Når man tenker på hvor mye man ringer eller sender sms i forhold til wap, og i tillegg tenker på at TalkMore fungerer utrolig bra når det gjelder kundeservice, er ikke jeg i tvil om at jeg har gjort et godt valg av operatør. Chess har en kundeservice som ikke ligner noe, og Mobyson kan man ikke engang ringe til! Nei, lenge leve TalkMore!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Utrolig hvor mange som henger seg opp i prisen på GPRS... De færreste bruker wap noe særlig, de som gjør det merker nesten ingen forskjell i disse prisene. Alt i alt er nok TalkMore mye billigere enn sine konkurrenter. Når man tenker på hvor mye man ringer eller sender sms i forhold til wap, og i tillegg tenker på at TalkMore fungerer utrolig bra når det gjelder kundeservice, er ikke jeg i tvil om at jeg har gjort et godt valg av operatør. Chess har en kundeservice som ikke ligner noe, og Mobyson kan man ikke engang ringe til! Nei, lenge leve TalkMore!!!  :thumbup:

Har en venn som valgte TalkMore når jeg valgte Mobyson. Jeg har ikke hatt noen problemer, han har hatt flere og han har klaget flere ganger over kundeservice'n til TalkMore. Eneste han er fornøyd med er de lave prisene, men man må jo ringe over 1,25 min. hver gang for at det skal være billigere enn Mobyson!

Lenke til kommentar

Jeg ble ringt opp av TalkMore og de spurte om det var noe jeg kunne tenke meg at de gjorde bedre eller om jeg hadde noe å klage på. Noe slikt har jeg aldri før opplevd. Har du et problem, så ønsker de å løse problemet. Det kan selvfølgelig ta tid, og det gjelder alle mobilselskapene! Det jeg la best merke til, var måten de ønsket å hjelpe! De beklaget feilen, og lovte å ringe meg tilbake. OG DET GJORDE DE ETTER KORT TID! Jeg er i allefall kjempefornøyd. Mobyson er sikkert bra de, men jeg foretrekker å kunne ringe hvis jeg har problemer.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte abonnement hos Talkmore i juni, fikk telefon fra De dagen etterpå om at det mobilnr. jeg hadde bestilt var blitt bestilt av en annen også i samme sekund som meg. Og at De hadde gitt den andre det nr. siden De kjente han. Jeg fikk tilbud om et annet nr. men sa nei da det ikke passet ut fra det opprinnelige nr. Bestilte så fra Mobyson der alt har vært bra utenom "Mine Sider" Så jeg er veldig fornøyd. Trur at alle firmaer har problemer, gjør noe feil. Men jeg trur at vi som forbrukere er tjent med at vi har mange tilbydere. Så lykke til både Talkmore & Mobyson.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...