bunnlose Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jau... sliter litt med å få til å importere mailer og sånn på en ny installasjon... kordan funker det der? kor ligger mailene (katalogmessig). i outlook express ligger de langt inni et hirarki som ikkje ligner grisen, men der går det greit å importere, men har aldri prøvd i MS Outlook. Er det noe eg gjør galt? skal eg kanskje ikkje prøve å importere men gjøre det på en annen måte? Hilfe!! håper noen har noen tips til kordan eg skal få inn de gamle mailene og kor de ligger.. (hjelper jo ikkje akkuratt att det er et MS ME system.. det gamle altså, nå er det xp..) thanx bunnlose edit: skulle kanskje ikkje lagt under windows, men programvare, flytte den noen mods? Endret 17. august 2004 av bunnlose Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 etter 3 søkerunde fant eg svar her på forumet.. dvs en link til en sted som det sto =) fant den ikkje med en gang.. her er linken som hjalp meg =) bunnlose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå