Gå til innhold

SP 2 CD ?

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

ITAvisen:

Service Pack 2 er i skrivende stund tilgjengelig på engelsk. Versjon for brukere av norskspråklig Windows, som ifølge Microsoft gjelder 95% av kundene her til lands, vil få muligheten til å laste ned en norsk versjon fra midten av september.

Windows Update vil følge kort tid etter, og fra oktober skal man også kunne få oppgraderingen kostnadsfritt tilsent på CD.

Det sto at den var på 250 mb så jeg trur ikke jeg gidder å laste det ned.

Men den gratis CD`n, hvem sender den?

Microsoft eller butikken du kjøpte Win XP på?

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0

Går det an å forhåndsbestille? Hvor?

Men CD`n er gratis, hva med frakta? Trur ikke microsoft gidder å betale frakt...

Lenke til kommentar
Går det an å forhåndsbestille? Hvor?

Men CD`n er gratis, hva med frakta? Trur ikke microsoft gidder å betale frakt...

Går ikke ann å forhånsbestille, du for bare sjekke denne siden innimellom til den er oppdatert:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...us/default.mspx

Cd`en er HELT gratis du trenger ikke å betale frakt engang.

Husker jeg for noen måneder siden bestilte cd med sikkerthetsoppdateringer betalte ikke noe for den, den ble levert til døra av DHL bud helt gratis :w00t:

Lenke til kommentar
Håper det kommer på noen blader da, siden microsoft hadde 4 - 6 uker leveringstid

Spørs vel om du skal ha den norske eller engelske versjonen da... Har sett den engelske ute i blader allerede. Det er vel heller ikke mange norske blader som kan ha denne cden med i utgivelsen sin?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...