Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) ITAvisen: Service Pack 2 er i skrivende stund tilgjengelig på engelsk. Versjon for brukere av norskspråklig Windows, som ifølge Microsoft gjelder 95% av kundene her til lands, vil få muligheten til å laste ned en norsk versjon fra midten av september. Windows Update vil følge kort tid etter, og fra oktober skal man også kunne få oppgraderingen kostnadsfritt tilsent på CD. Det sto at den var på 250 mb så jeg trur ikke jeg gidder å laste det ned. Men den gratis CD`n, hvem sender den? Microsoft eller butikken du kjøpte Win XP på? Endret 17. august 2004 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Må jeg registrere med på microsoft sin side eller noe? De kan jo ikke vite hvem som har Win XP Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Må jeg registrere med på microsoft sin side eller noe?De kan jo ikke vite hvem som har Win XP Hvis den som bestiller ikke har WinXP, hva skal han med den da? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Microsoft sjekker ikke om d har xp fra før av eller ikke, så det er bare å bestille. Sånn kommer cd`en til å se ut: http://www.internet-nexus.com/images/XP-SP2-CD.gif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Går det an å forhåndsbestille? Hvor? Men CD`n er gratis, hva med frakta? Trur ikke microsoft gidder å betale frakt... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Går det an å forhåndsbestille? Hvor? Men CD`n er gratis, hva med frakta? Trur ikke microsoft gidder å betale frakt... Går ikke ann å forhånsbestille, du for bare sjekke denne siden innimellom til den er oppdatert: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...us/default.mspx Cd`en er HELT gratis du trenger ikke å betale frakt engang. Husker jeg for noen måneder siden bestilte cd med sikkerthetsoppdateringer betalte ikke noe for den, den ble levert til døra av DHL bud helt gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den norske versjonen kan jeg bestille 21-9. Den engelske CD`n er ute nå. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har en mistanke om at den blir med som vedleggsdisk på datablader også. Eller du kan som nevnt bestille den ifra microsoft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Håper det kommer på noen blader da, siden microsoft hadde 4 - 6 uker leveringstid Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Håper det kommer på noen blader da, siden microsoft hadde 4 - 6 uker leveringstid Spørs vel om du skal ha den norske eller engelske versjonen da... Har sett den engelske ute i blader allerede. Det er vel heller ikke mange norske blader som kan ha denne cden med i utgivelsen sin? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Innen 28 dager får jeg SP2 cd'n. Det var da svært så lang tid å vente på en så liten ting.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 nå får jeg norsk SP 2 gratis, det sparer meg for mange times med 56k Men 5 - 6 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå