Christian_ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hvliket programm kan jeg bruke til å pakke ut .bin og.cue filer???? Lenke til kommentar
Eelo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) cue og bin er CD-imager.. du kan enten brenne de på en plate.. (åpne imaget i nero og brenne det) eller bruke daemon tools (virtuell CD-ROM) og starte opp filene der.. Edit: mulig jeg har misforstått men.. Endret 17. august 2004 av Eelo Lenke til kommentar
tøs Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 daemon tools er meget bra..Kjekt og enkelt å bruke. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har et lite spørsmål other way around Hvilke prog kan man lag .bin og .cue filer med? Nero? Cdrwin? (Har ikke hatt nok diskplass til å ha mange .bin filer på pc'en før nå ) Lenke til kommentar
Heia Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Isobuster pakker ut bin filer bla.. Jepp CdrWin lager bin image, cue er styrefila.. Endret 17. august 2004 av Heia Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er mange brenneprogrammer som kan lage bin og cue filer. CloneCD f.eks. Nero kan brenne vanlige image filer, men eg trur nero kun kan lage nrg filer(Nero sitt eget image format) Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ok da forsto jeg det slikt: Bin filen er der alle filene ligger, og cue filen er den som styrer bin filen... Og for å fa de til å firke må jeg mounte den med f.eks deamon tools, som lager en virtuel cd'rom.. men hvis jeg skal brenne de på en cd slik at den fungerer som om det var en vanlig cd som autokjører og innstalerer programmene automatisk, slik som en vanlig spill cd... hvordan kan jeg gøre det?? Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Man bare bruker et brenneprogram og brenner fra den virtuelle cd-rom til cd brenner. Bruker cd-copy funksjon til brenne programmet... Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) du kan bruke både UltraISO og Winiso til å åpne Bin og Cue filer? mener å huske det. UltraISO kan iallefall åpne Bin og Cue filer. og selvføgelig pakke dem ut og da. Endret 21. august 2004 av wil Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Fra menyen i Nero: Recorder-->burn image-->finn den cue fila til imaget du skal brenne, eller velg at den skal vise alle filer, og brenne .bin fila direkte. Det fungerer også Lenke til kommentar
Phera Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Winiso Og Isobuster er gode progam til og pakke ut og lage iso/bin filer fra Cd/dvd Lenke til kommentar
consilium Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 CDMage er også et greit program. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Feilpostet hører hjemme i "Programvare -> Programvare". Dette har lite med lagringsmedier å gjøre, flyttes til "programvare". Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Daemon Tools er tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå