Gå til innhold

Fanken for noen bukser!


Gef

Anbefalte innlegg

Syk tanke:

 

Tenk om de dr*ter på seg mens de har på buksa.  :yucky:

:sick:

Det er vel en tanke du kunne ha hatt for deg selv?

 

 

Edit; Se på det øverste bildet, på hu dama til høyre.. Der rumpesprekken begynner, der er det noe.. Det blir vel ikke sånn hvis man dypper seg i flytende latex?

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syk tanke:

 

Tenk om de dr*ter på seg mens de har på buksa.  :yucky:

:sick:

Det er vel en tanke du kunne ha hatt for deg selv?

 

 

Edit; Se på det øverste bildet, på hu dama til høyre.. Der rumpesprekken begynner, der er det noe.. Det blir vel ikke sånn hvis man dypper seg i flytende latex?

Nei, jeg så det jeg også. Tviler på at hun har blitt dyppet i latex.

Lenke til kommentar

Det er jo i tillegg sleng på de buksene.. Så flytende latex er så godt som utelukket.. Men det er jo mulig at buksen består av to deler, som har blitt sveiset sammen.

 

Men, noe som kan sammenlignes. En kondom, for den er jo egentlig ganske slarkete, før den er på. Men når den er på, så sitter den som et skudd...

Lenke til kommentar
Da sprekker buksa i lysken.. been there done that!

Ehh...

Så du sier at du har spankulert rundt i slike bukser og testet føyeligheten i området rundt skrittet? :!:

Var på en hallowenfest for et par år tilbake der jeg og gamledama var et SMpar, der jeg var slave og gikk i bånd med übertrange pants noe ala de som det var bilde av der bare i svart.. Har bilde av det, men det er nok upassende til dette forumet :p

 

Utover kvelden begynte eksen og ei venninne og "kose" med meg utenpå buksen mens de kysset og holdt på med hverandre og jeg ble jo horny selvføgelig.. Gikk jo som det måtte gå, flagget til topps og hele buksa spjæla i skrittet!! Var stolt av kameraten nedentil da ja :green:

Lenke til kommentar
Utover kvelden begynte eksen og ei venninne og "kose" med meg utenpå buksen mens de kysset og holdt på med hverandre og jeg ble jo horny selvføgelig.. Gikk jo som det måtte gå, flagget til topps og hele buksa spjæla i skrittet!! Var stolt av kameraten nedentil da ja :green:

:lol:

 

Ler godt av den der, kan nesten se det for meg! Bortsett fra at kameraten min og trange klær mistrives sammen, er det der en situasjon jeg lett kunne havna i sjøl

 

Hva skjedde videre forresten, eller det kanskje unntatt offentlighetens lys? ;)

Lenke til kommentar
Utover kvelden begynte eksen og ei venninne og "kose" med meg utenpå buksen mens de kysset og holdt på med hverandre og jeg ble jo horny selvføgelig.. Gikk jo som det måtte gå, flagget til topps og hele buksa spjæla i skrittet!! Var stolt av kameraten nedentil da ja :green:

:lol:

 

Ler godt av den der, kan nesten se det for meg! Bortsett fra at kameraten min og trange klær mistrives sammen, er det der en situasjon jeg lett kunne havna i sjøl

 

Hva skjedde videre forresten, eller det kanskje unntatt offentlighetens lys? ;)

Endte godt for alle parter (minus buksa) :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...