endrebjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Er det en G-bukse? G-bukse er slik de bruker for å forberede nye piloter på g-kreftene de kan oppleve i jagerfly (så det på Autofil) ...ellers liker jeg tankegangen din , kanskje tangabukse er et dekkende ord Endret 17. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det en G-bukse som ikke er slik de bruker for å forberede nye piloter på g-kreftene de kan oppleve i jagerfly? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 *notat til meg selv: ikke bli jager pilot* Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det en G-bukse som ikke er slik de bruker for å forberede nye piloter på g-kreftene de kan oppleve i jagerfly? Tror ihvertfall den hadde en anne farge (på Autofil) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 WOW! En smule for tettsittende for min smak. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det en G-bukse som ikke er slik de bruker for å forberede nye piloter på g-kreftene de kan oppleve i jagerfly? Tror ihvertfall den hadde en anne farge (på Autofil) Tror dere begge tar feil. G-drakten er der for å presse blodet tilbake til hjernen, når man trekker positiv G. Den er som regel grønn(dressen). Utenpå det igjen, har man en redningsdrakt(populært kalt "smukk" blandt flygere), som er lysende oransj. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det en G-bukse som ikke er slik de bruker for å forberede nye piloter på g-kreftene de kan oppleve i jagerfly? Tror ihvertfall den hadde en anne farge (på Autofil) Tror dere begge tar feil. G-drakten er der for å presse blodet tilbake til hjernen, når man trekker positiv G. Den er som regel grønn(dressen). Utenpå det igjen, har man en redningsdrakt(populært kalt "smukk" blandt flygere), som er lysende oransj. Tror jeg var nærmere enn Sosohal ihvertfall Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vel, den buksa der tillater ikke mye blod i beina iaffal, så du får vel en del blod i hjernen av å ha på den også. :-----------) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vel, den buksa der tillater ikke mye blod i beina iaffal, så du får vel en del blod i hjernen av å ha på den også. :-----------) Tror ikke de som tar dem på seg har mye blod i hjernen fra før av iallefall Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 *notat til meg selv: ikke bli jager pilot* åfyfaen nå driter jeg på meg snart! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Nakkesleng hadde nok jeg også fått.. men det er jo greit å overlate litt til fantasien. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Sånne bukser som det der går under navnet mumlebukser. Du ser at leppene rører på seg, men du hører ikke noe. Der av navnet mumlebukse Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 1. Kvinnfolka på bildet klarer tydligvis ikke å stå rett, mest sannsynlig på grunn av buksene. 2. I slike så ser man faktisk appelsinhud gjennom buksa Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 1. Kvinnfolka på bildet klarer tydligvis ikke å stå rett, mest sannsynlig på grunn av buksene.2. I slike så ser man faktisk appelsinhud gjennom buksa Er vel ikke bare appelsinhud man ser igjennom de buksene, hehehaeheheh Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Aaahhhh hah, stakkars de jentene der ! Jeg hadde ikke orka å gått med sånne bukser som man får gnagesår både foran og bak, hvis jeg hadde vært jente ! Uansett hvor sexy det er Endret 18. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Aaahhhh hah, stakkars de jentene der ! Jeg hadde ikke orka å gått med sånne bukser som man får gnagesår både foran og bak, hvis jeg hadde vært jente ! Uansett hvor sexy det er Men det er jo ikke seksi engang... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Syk tanke: Tenk om de dr*ter på seg mens de har på buksa. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Syk tanke: Tenk om de dr*ter på seg mens de har på buksa. Eh.. Ja.. for folk har jo for vane å drite på seg i heletatt.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Eh.. Ja.. for folk har jo for vane å drite på seg i heletatt.. Bare tenk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå