Switchblade Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Får feilmeld når jeg prøver og instalere visse programmer. Den sier: "Error! Can`t initialize plug-in directory. Please try again later." Dette kommer opp uansett hva jeg prøver på. noen tips??? Ps. programmene jeg har fått feilmeld på er Systematrix og Netstumbler. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har de programmene noe til felles (fks. at begge kobler seg opp mot et kamera)? Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Nei det er to helt forskjellige programmer. Systemetrix er et prog som viser info om pcen på desktop(ram,hd plass osv) mens Netstumbler er et wlan program. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har du fått disse problemene etter at du evnt. installerte XP SP2? Mulig at du må installere programmene på nytt, evnt. prøve å installere Windows på nytt Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 ikke nærmet meg sp2 en gang. tror format c: er en bra løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå