Atomet Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) [iC,17/08/2004 : 23:50] [iC,17/08/2004 : 23:25] Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! For det første, det er ingen deom... For det andre, du kan ikke prøve den før den 19. august! Det er bare nedlastinga av spillet som er mulig nå! slik at du kan begynne å spille css med en gang den 19.! er da ikke 19. august på onsdag? Nei, Onsdag er den 18. august, jeg forstår deg, MEN! Det er i USA (sent på kvelden i US tid) at betaen blir spillbar! I Norsk tid tilsvarer det tiiiidliiig på morgenen den 19. august! Forbanka rævhål... Kan de ikke release den når alle er våkne da? For folkene i USA skal være våkne når de slipper den. EDIT: Fordi om du er våken er ikke andre i hele verden våken. Slutt å syt som en forbanna idiot over et spill. Det er patetisk! Endret 18. august 2004 av Atomet Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 O_o så tøff Atomet.! Alle ler, haha.. NOT Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 O_o så tøff Atomet.!Alle ler, haha.. NOT Alt jeg ville fram til, var at jeg synes det er utrolig rart at du oppfører deg på den måten for et spill. Og at du må huske på tids sonene. Hvis du enda ikke forstår, så send meg en PM, så skal jeg forklare deg det steg for steg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 O_o så tøff Atomet.!Alle ler, haha.. NOT Alt jeg ville fram til, var at jeg synes det er utrolig rart at du oppfører deg på den måten for et spill. Og at du må huske på tids sonene. Hvis du enda ikke forstår, så send meg en PM, så skal jeg forklare deg det steg for steg. Altså, hvis Valve sier at det skal komme den 18. så SIER DE DET! Men det er fortsatt mange timer igjen av dette døgnet! Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 [iC' date=19/08/2004 : 00:10] O_o så tøff Atomet.!Alle ler, haha.. NOT Alt jeg ville fram til, var at jeg synes det er utrolig rart at du oppfører deg på den måten for et spill. Og at du må huske på tids sonene. Hvis du enda ikke forstår, så send meg en PM, så skal jeg forklare deg det steg for steg. Altså, hvis Valve sier at det skal komme den 18. så SIER DE DET! Men det er fortsatt mange timer igjen av dette døgnet! Ja, men det er jo mest sannsynlig at det kommer når det passer dem i USA og ikke når det passer oss. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 [iC,19/08/2004 : 00:10] O_o så tøff Atomet.!Alle ler, haha.. NOT Alt jeg ville fram til, var at jeg synes det er utrolig rart at du oppfører deg på den måten for et spill. Og at du må huske på tids sonene. Hvis du enda ikke forstår, så send meg en PM, så skal jeg forklare deg det steg for steg. Altså, hvis Valve sier at det skal komme den 18. så SIER DE DET! Men det er fortsatt mange timer igjen av dette døgnet! Ja, men det er jo mest sannsynlig at det kommer når det passer dem i USA og ikke når det passer oss. Ja selvfølgelig er det jo slik! Husk, USA er jo navlen! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det kommer i natt, Gabe oppdaterte statusen nå nylig på HL2 Fallout Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det kommer i natt, Gabe oppdaterte statusen nå nylig på HL2 Fallout I natt, amerikansk tid eller norsk tid? vær så snill og skrive slikt først! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 [iC' date=19/08/2004 : 00:18] Det kommer i natt, Gabe oppdaterte statusen nå nylig på HL2 Fallout I natt, amerikansk tid eller norsk tid? vær så snill og skrive slikt først! Tonight skrev han. Regner med han mener i usa Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 [iC,19/08/2004 : 00:18] Det kommer i natt, Gabe oppdaterte statusen nå nylig på HL2 Fallout I natt, amerikansk tid eller norsk tid? vær så snill og skrive slikt først! Tonight skrev han. Regner med han mener i usa Sa gabe det personlig, eller var det om formulert av paranoide? Anyways, tonight kan også bety "i kveld" det trenger ikke å bety "i natt"! Men slik er jo Gaber'n da...ALDRI konkret... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ah..nå kan vi spille cs:s via steam Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvis jeg bestiller CS:CZ via Steam, vil jeg få med CS: Source BETA, da? Eller er det ikke slik mer, ettersom preloaden er over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå