Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 w00t? BARE de_dust? :S Det er bare en beta. Men de_dust er en favoritt blandt mange. Lenke til kommentar
bte Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har spilt css litt, og det er jo fortsatt CS da.. Er ikke noe nytt utenom grafikken og effektene av flygende tønner og knuste flasker Selve gameplayet er samme, og er ganske lei fra før.. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hvordan i F*** får jeg pre loadet det ? finner ingenting inne i steam ! har orginal CZ også, men hvor i steam ! HVORDAN ??? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Fatter ikke at dust er noen favoritt blandt noen som helst :/ de_dust2 hadde vært fint å hatt i beaten. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Fatter ikke at dust er noen favoritt blandt noen som helst :/ de_dust2 hadde vært fint å hatt i beaten. Når startet du og spille cs? Rundt 1.1-1.3 tiden var ca 70% av alle cs servere de_dust Mange "gamlinger" som enda har det som favoritt Lenke til kommentar
monstar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! Samme her... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! Prøve? Demo? Snakker du om? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Er det noen som vet helt sikkert når vi kan starte testinga? noen sier den 18 andre sier den 19. hva er riktig? Er det noen som vet hva som er rett? På steam står det den 18. Vil dette si at rett etter midnatt kan vi spille eller? Endret 17. august 2004 av OterOter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 hvordan i F*** får jeg pre loadet det ? finner ingenting inne i steam ! har orginal CZ også, men hvor i steam ! HVORDAN ??? Under Play Games listen din. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hva var så spess med de_dust da? Har vel ikke akkurat forandert seg stort. Fikk cs ca 1 måned før 1.4 kom. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! For det første, det er ingen deom... For det andre, du kan ikke prøve den før den 19. august! Det er bare nedlastinga av spillet som er mulig nå! slik at du kan begynne å spille css med en gang den 19.! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hvordan i F*** får jeg pre loadet det ? finner ingenting inne i steam ! har orginal CZ også, men hvor i steam ! HVORDAN ??? Under Play Games listen din. Har du registrert CZ i steam da? Du må ha cz integrert i steam, for at css skal komme fram ØVERST på "my games" lista... BTW: snakka til Lucas... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 [iC' date=17/08/2004 : 23:27] hvordan i F*** får jeg pre loadet det ? finner ingenting inne i steam ! har orginal CZ også, men hvor i steam ! HVORDAN ??? Under Play Games listen din. Har du registrert CZ i steam da? Du må ha cz integrert i steam, for at css skal komme fram ØVERST på "my games" lista... BTW: snakka til Lucas... Eller hvis du har hl2 kupong og ikke registrert den enda, trykker du browse games > register a product i already own. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 [iC,17/08/2004 : 23:27] hvordan i F*** får jeg pre loadet det ? finner ingenting inne i steam ! har orginal CZ også, men hvor i steam ! HVORDAN ??? Under Play Games listen din. Har du registrert CZ i steam da? Du må ha cz integrert i steam, for at css skal komme fram ØVERST på "my games" lista... BTW: snakka til Lucas... Eller hvis du har hl2 kupong og ikke registrert den enda, trykker du browse games > register a product i already own. Ja, men han sa jo at han har cs:cz da! Selv har jeg en HL2 lapp, og alt gikk prikk-fritt, har nå lastet ned beta'en og sitter og drar meg selv i håret, fordi Valve har bestemt seg for å holde meg på vente-rommet enda litt lengre! Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Source Beta to owners of Counter-Strike: Condition Zero and the ATI\HL2 bundle begins today. On "Wednesday", this second phase of the beta will open and the beta will be playable to this group. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Source Beta to owners of Counter-Strike: Condition Zero and the ATI\HL2 bundle begins today. On "Wednesday", this second phase of the beta will open and the beta will be playable to this group. Hvorfor skrev du det? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 [iC' date=17/08/2004 : 23:25] Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! For det første, det er ingen deom... For det andre, du kan ikke prøve den før den 19. august! Det er bare nedlastinga av spillet som er mulig nå! slik at du kan begynne å spille css med en gang den 19.! er da ikke 19. august på onsdag? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 [iC,17/08/2004 : 23:25] Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! For det første, det er ingen deom... For det andre, du kan ikke prøve den før den 19. august! Det er bare nedlastinga av spillet som er mulig nå! slik at du kan begynne å spille css med en gang den 19.! er da ikke 19. august på onsdag? Nei, Onsdag er den 18. august, jeg forstår deg, MEN! Det er i USA (sent på kvelden i US tid) at betaen blir spillbar! I Norsk tid tilsvarer det tiiiidliiig på morgenen den 19. august! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 [iC' date=17/08/2004 : 23:50] [iC,17/08/2004 : 23:25] Heldig griser!!, jeg må vente siden serveren er full. Gleder meg til å prøve demoen! For det første, det er ingen deom... For det andre, du kan ikke prøve den før den 19. august! Det er bare nedlastinga av spillet som er mulig nå! slik at du kan begynne å spille css med en gang den 19.! er da ikke 19. august på onsdag? Nei, Onsdag er den 18. august, jeg forstår deg, MEN! Det er i USA (sent på kvelden i US tid) at betaen blir spillbar! I Norsk tid tilsvarer det tiiiidliiig på morgenen den 19. august! Forbanka rævhål... Kan de ikke release den når alle er våkne da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå