En Tiger Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Ja. Ikke at du kan bruke dem til noe. De ligger i counter-strike source shared content.gcf De? Så bare en jeg.. . counter-strike source shared content.gcf Edit igjen: omgomgomg eg e rare å håve idag... Anyway, vet du hvordan man åpner en slik fil? Eller går det an i det hele tatt? Endret 17. august 2004 av En Tiger Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ja, jeg har en CZ key, men spillet vil ikke preloade Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 12.3% pre-loaded vart ferdig i natt kl. 3.00 Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ferdig å pre-loade. Ble sugen på å spille det nå! Får vel vente en dag til Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ja. Ikke at du kan bruke dem til noe. De ligger i counter-strike source shared content.gcf De? Så bare en jeg.. . counter-strike source shared content.gcf Edit igjen: omgomgomg eg e rare å håve idag... Anyway, vet du hvordan man åpner en slik fil? Eller går det an i det hele tatt? http://www.filespace.ru/download/7c8f37fe2...gcfscape115.zip Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ja, jeg har en CZ key, men spillet vil ikke preloade Så lenge spillet er installert med den keyen, og Steam er installert så skal det gå. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Preloader med en fart på 40 kb/s. Skal ikke klage Tross alt fra steam serverene. Lenke til kommentar
bte Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Min gjennomsnittlige fart på Steam downloads er 1mb/sek Nextgentel 1700 Her ser vi en som absolutt ikke har peiling Bare for å si ifra, Steam oppgir ikke den rette hastigheten når du ser på "monitor". Hos mange viser den flere megabyte i sekundet, da de bare har 1-2 mbit linjer.. Mbit og mb/s er ikke det samme.. Med en Nextgentel 1700 linje kan man bare laste ned med 150-200 kb/s.. Så 1mb/s er ikke mulig med den linjen.. hvis du laster ned et program som VIRKELIG viser hvor mye av båndbredden din du bruker, kan du teste netlimiter el. lignende.. Da vi du se at du laster ned med 50kb/s selv om det står 500kb/s på steam sin "monitor" Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Min gjennomsnittlige fart på Steam downloads er 1mb/sek Nextgentel 1700 Her ser vi en som absolutt ikke har peiling Bare for å si ifra, Steam oppgir ikke den rette hastigheten når du ser på "monitor". Hos mange viser den flere megabyte i sekundet, da de bare har 1-2 mbit linjer.. Mbit og mb/s er ikke det samme.. Med en Nextgentel 1700 linje kan man bare laste ned med 150-200 kb/s.. Så 1mb/s er ikke mulig med den linjen.. hvis du laster ned et program som VIRKELIG viser hvor mye av båndbredden din du bruker, kan du teste netlimiter el. lignende.. Da vi du se at du laster ned med 50kb/s selv om det står 500kb/s på steam sin "monitor" Steam regner ut KBit/sek ikke KB/sek så jeg med min 704 linje laster fra steam i 600-700kbit/sek, det vil si 80-90KB/sek... Det er bare noe steam har gjort for at det skal se ut som om de har så forbanna kjappe linjer, jeg trodde og at det gikk i 500kb/sek før men fant fort ut at dette ikke var så.. Steam oppoppgir den rette hastigheten men denne hastigheten må du dele på 8 (bit) så får du KB/SEK! Endret 17. august 2004 av Shaper^ Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 En ting jeg lurer på.... På betan av CS:S, kommer de_nuke,de_aztec og alle de andre mappsa å være med eller er det bare de_dust? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 En ting jeg lurer på.... På betan av CS:S, kommer de_nuke,de_aztec og alle de andre mappsa å være med eller er det bare de_dust? Bare de_dust. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er nok for meg det... Gleder meg.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er nok for meg det...Gleder meg.. ME TO Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 En ting jeg lurer på.... På betan av CS:S, kommer de_nuke,de_aztec og alle de andre mappsa å være med eller er det bare de_dust? Bare de_dust. Jeg har sett aztec og... Kanskje det kommer nye mapps etterhvert.. (Får håpe på det ja) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Monitor viser 360 kb/s hos meg, den egentlige farta er som sagt 40 *70%* Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) 95% ferdig av Pre-loading! Endret 17. august 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
bte Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Min gjennomsnittlige fart på Steam downloads er 1mb/sek Nextgentel 1700 Her ser vi en som absolutt ikke har peiling Bare for å si ifra, Steam oppgir ikke den rette hastigheten når du ser på "monitor". Hos mange viser den flere megabyte i sekundet, da de bare har 1-2 mbit linjer.. Mbit og mb/s er ikke det samme.. Med en Nextgentel 1700 linje kan man bare laste ned med 150-200 kb/s.. Så 1mb/s er ikke mulig med den linjen.. hvis du laster ned et program som VIRKELIG viser hvor mye av båndbredden din du bruker, kan du teste netlimiter el. lignende.. Da vi du se at du laster ned med 50kb/s selv om det står 500kb/s på steam sin "monitor" Steam regner ut KBit/sek ikke KB/sek så jeg med min 704 linje laster fra steam i 600-700kbit/sek, det vil si 80-90KB/sek... Det er bare noe steam har gjort for at det skal se ut som om de har så forbanna kjappe linjer, jeg trodde og at det gikk i 500kb/sek før men fant fort ut at dette ikke var så.. Steam oppoppgir den rette hastigheten men denne hastigheten må du dele på 8 (bit) så får du KB/SEK! Aaaah, i see now Det er ikke ofte man ser Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 100% Jeg gleder meg villt nå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 w00t? BARE de_dust? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå