Windoge Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Nå kan alle med en kopi av Condition Zero eller en Half-Life 2 kuppong begynne å laste ned Counter-Strike Source Beta fra sin Steam liste Gled dere http://img53.exs.cx/img53/6162/pre-load.jpg Endret 17. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nå kan alle med en kopi av Condition Zero eller en Half-Life 2 kuppong begynne å laste ned Counter-Strike Source Beta fra sin Steam liste old news (just 5 mins old ) gleder meg no more warez (warez sucks) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Nå kan alle med en kopi av Condition Zero eller en Half-Life 2 kuppong begynne å laste ned Counter-Strike Source Beta fra sin Steam liste old news (just 5 mins old ) gleder meg no more warez (warez sucks) Blir vel god ping for flere også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er det virkerlig nødvendig med 2 tråder om samme emne? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Er bare å stenge denne i såfall. La ikke merke til noen andre tråder. Så en tråd angående om at "CSS kom i dag", ikke at selve nedlasten var i gang nå. Men men.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ligger i gjenomsnit 500-700 kb/s skal snar oppgraddere til 2 mb/s Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nå kan alle med en kopi av Condition Zero eller en Half-Life 2 kuppong begynne å laste ned Counter-Strike Source Beta fra sin Steam liste Gled dere http://img53.exs.cx/img53/6162/pre-load.jpg Så nå har du css? lovlig? Hvordan kan jeg med HL2 lappen da laste det ned???? MÅ HA SVAR!!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 [iC' date=17/08/2004 : 04:54] Nå kan alle med en kopi av Condition Zero eller en Half-Life 2 kuppong begynne å laste ned Counter-Strike Source Beta fra sin Steam liste Gled dere http://img53.exs.cx/img53/6162/pre-load.jpg Så nå har du css? lovlig? Hvordan kan jeg med HL2 lappen da laste det ned???? MÅ HA SVAR!!!! Når det popper frem på Steam lista mi går jeg ut i fra at jeg laster ned en lovelig kopi, ja. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 [iC,17/08/2004 : 04:54] Nå kan alle med en kopi av Condition Zero eller en Half-Life 2 kuppong begynne å laste ned Counter-Strike Source Beta fra sin Steam liste Gled dere http://img53.exs.cx/img53/6162/pre-load.jpg Så nå har du css? lovlig? Hvordan kan jeg med HL2 lappen da laste det ned???? MÅ HA SVAR!!!! Når det popper frem på Steam lista mi går jeg ut i fra at jeg laster ned en lovelig kopi, ja. Jaja, det er greit! Jeg skylder ikke på deg eller noe sånt altså! Men jeg lurte bare på om noen her vet hvordan JEG kan få lastet det ned når jeg har den HL2 lappen? Jeg vet jo at jeg skal skrive inn den koden...men HVOR?! HVOR SKAL DEN SKRIVES?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) hmm, så hvis jeg kjøper cs:cz på nett via steam, så får jeg tilgang til cs:s ? edit: tydeligvis, jaja, 30$ til en kurs på rundt 6,7, bortkastet som faen, men nå kjeder jeg meg så jeg må da få leke med noe Endret 17. august 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hmm, så hvis jeg kjøper cs:cz på nett via steam, så får jeg tilgang til cs:s ? edit: tydeligvis, jaja, 30$ til en kurs på rundt 6,7, bortkastet som faen, men nå kjeder jeg meg så jeg må da få leke med noe Ja, men du må jo ha Visa da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 har visa ja btw, vet du om et program som kan gi en indikasjon på hvor fort jeg laster ned med steam ? hadde vært interessant å visst. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) har visa jabtw, vet du om et program som kan gi en indikasjon på hvor fort jeg laster ned med steam ? hadde vært interessant å visst. Jeg er alt for noob i sånt, så ikke spørr meg... EDIT: Ojoj! Der står sola opp! Nå trur jeg at jeg går og legger meg snart, før muttera våkner og pisker meg i hjel! :!: Endret 17. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 forøvrig, vet ikke om dette er helt rett, men er det ikke slik at når du har hl2 lappen så har du 2 muligheter når du registrerer den lisensnøkkelen, enten motta spillet i posten, eller laste det ned via steam. når du har bestemt deg for et av disse valgene, får man vel en serial kode ? eller, det burde man få hvis man velger å laste ned via steam. så skal du vel bare klikke på "browse games" i steam, så register a game you already own, så taster du inn koden, så får man vel mulighet til å preloade cs:source. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 forøvrig, vet ikke om dette er helt rett, men er det ikke slik at når du har hl2 lappen så har du 2 muligheter når du registrerer den lisensnøkkelen, enten motta spillet i posten, eller laste det ned via steam. når du har bestemt deg for et av disse valgene, får man vel en serial kode ? eller, det burde man få hvis man velger å laste ned via steam. så skal du vel bare klikke på "browse games" i steam, så register a game you already own, så taster du inn koden, så får man vel mulighet til å preloade cs:source. Takker! MEN! Vet du hva?! Ja, kan du gjette deg til hva som er problemet nå?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hmm, du vet ikke hvor lappen er ? eller du skal legge deg ? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 hmm, du vet ikke hvor lappen er ? eller du skal legge deg ? Begge deler egentlig, men hovedsaklig: JEG FINNER IKKE DEN FORBANNA LAPPEN!!!!!!! Skal jeg gråte, le eller bli fornbanna nå da???? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 sikker på at den ikke ligger i eska til skjermkortet der lappen fulgte med ? har sikkert ikke rotet den helt bort Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 har visa jabtw, vet du om et program som kan gi en indikasjon på hvor fort jeg laster ned med steam ? hadde vært interessant å visst. Høyreklikk steamikonet i systray og velg monitor. Ganske enkelt Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 såpass takk:) har ligget på rundt 150kb\s på 2mbit er det lenge til vi faktisk får spille det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå