roger'n Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Problem: PC'n låser seg etter en stund i de fleste spill, ved unntak av Raven Shield og Counter-Strike Har reinstallert Windows 2 ganger etter problemet kom trodde det var problem med varme, så jeg sjekket dette opp og CPU ligger på 30 - 35 grader, dette utelukker overoppheting, deretter brukte jeg Driver Cleaner og fjernet drivere, la inn de nyeste Catalyst driverne Oppdaterte BIOS på Hovedkortet, ville oppdatere på Skjermkortet også, men finner ikke BIOS Føler at jeg har prøvd det meste, men intet funker maskina "låser" seg etter ca 30 - 60 minutter med spilling PC Spec: MSI 865PE Neo2 Hovedkort Intel P4 2,8 med 1MB transfer cache (800 MHz) AGPx8 Radeon 9600Pro 256MB Ram 2x512MB DDR Ram (Crucial PC3200) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Neste jeg ville ha prøvd etter alt det der var en annen PSU . Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Problem: PC'n låser seg etter en stund i de fleste spill, ved unntak av Raven Shield og Counter-Strike Har reinstallert Windows 2 ganger etter problemet kom trodde det var problem med varme, så jeg sjekket dette opp og CPU ligger på 30 - 35 grader, dette utelukker overoppheting, deretter brukte jeg Driver Cleaner og fjernet drivere, la inn de nyeste Catalyst driverne Oppdaterte BIOS på Hovedkortet, ville oppdatere på Skjermkortet også, men finner ikke BIOS Føler at jeg har prøvd det meste, men intet funker maskina "låser" seg etter ca 30 - 60 minutter med spilling PC Spec: MSI 865PE Neo2 Hovedkort Intel P4 2,8 med 1MB transfer cache (800 MHz) AGPx8 Radeon 9600Pro 256MB Ram 2x512MB DDR Ram (Crucial PC3200) Er PC'en nybygd eller er dette noe som har begynt å skje den siste tiden? Hvis den er ny så tyder det på at det er med ram'en.. Prøv å sett minne i andre minneslotter eller ta ut en og en og test hver for seg. Lenke til kommentar
roger'n Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Takker masse for hjelpen jeg fikk...nå funker PC'n smooth jeg byttet litt rundt på RAM brikkene mine for å få det til..står nå 1x512MB Ram i DIMM1 og Dimm3 i tillegg økte jeg volta på AGP utgangen fra 1.50v - 1,55v og det gjorde også underverker håper dette kan være til hjelp for andre, for nå er jeg veldig fornøyd (etter mye strev) utrolig kjekt med denne forumsida med 24\7 support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå