levlex Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Javaspill-testen, del 2 Vårt ungdommelige testpanel prøvde tidligere i år seks av de ferskeste Java-spillene. Nå har vi testet åtte nye titler som kan redde mobilbrukeren fra en kjedelig hverdag, inkludert det nye Splinter Cell: Pandora Tomorrow og grøsserspillet Nightmare Creatures. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Bra test dette. Har selv Splinter Cell spillet og det er utrolig fett SÅ her er jeg 100% enig. Ellers har jeg ikke prøvd de spillene, men digger det der block breaker spillet på pc, så kanskje jeg skal anskaffe meg dette til min mobil. Jeg vil dessuten anbefale alle strategi spillentusiaster om å prøve Ancient Empires som jeg synes er et utrolig fett spill! Ellers takkk for flott test og god natt... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jepp, super test.. Levlex, du har fått en PM.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Flott test av java spillene! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Veldig bra test av java-spill, men det er litt irriterende at det bare er gameloft-spill... Er enig i at det er de som har de beste spillene, men det blir litt for sponsa.. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 flott test:) det folk kan tenke på er at det som oftest er billigere å kjøpe spillene direkte fra produsent (i dette tilfellet er det gameloft). enn fra f.eks inpoc Lenke til kommentar
jorg Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 litt dumt at det ikke finnes spill for m65 på nettet Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 litt dumt at det ikke finnes spill for m65 på nettet Du kan jo prøve på Gameloft f.eks og heller bare ta tile n annen Siemens telefon med samme skjerm.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 litt dumt at det ikke finnes spill for m65 på nettet Finnes mye M65-spill. Sjekk Telenors wap-sider eller f.eks rabbit.no Og her er vel grunnen til at jeg synes Amobils test er skikkelig dårlig... De tester spill fra kun en utvikler og det blir ikke særlig mangfoldig det... Kan vel også nevne at f.eks Block Breaker er 3 år gammelt nå, så ikke akkurat 'Gamelofts nyeste kreasjoner' alt det der Gameloft lager spill med seriøst bra grafikk, desverre er spillene deres så altfor enkle og kortvarige i forhold til en del bedre spill på markedet. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Take your point, molna. Skal prøve å få til avtaler med andre utviklere, men foreløpig har vi desverre bare lykkes med Gameloft. Hvis du har noen tips, skal jeg ikke legge skjul på at vi er interreserte! Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg forstår det. Kan dere ikke bare kjøpe spillene og skrive review uten å kontakte Author da? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Selvfølgelig mulig. Et annet problem er at vi ikke har tilstrekkelig med testere. Forhåpentligvis vil både det og andre problemer rette seg ut ettersom året nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg