Simkin Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) har akkurat installert spillet, men grafikken er helt klikk.. noen som har hatt samme problem? skjermkortet er ett Fx5200 (ja vet det suger) men maskinkravet på spillet er 450mhz, 128mb ram og 16mb skjermkort.. så jeg burde få spilt det... Noen som kan hjelpe? Takker for Svar Endret 17. august 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Oppdatér spillet vha. patcher som du sannsynligvis finner på hjemmesiden til produsenten. Oppdater skjermdriverne. Last ned nyeste DirectX-versjon. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Oppdatér spillet vha. patcher som du sannsynligvis finner på hjemmesiden til produsenten. Oppdater skjermdriverne. Last ned nyeste DirectX-versjon. Hadde samma problem Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) *slettet* Endret 17. august 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) har nå installert nyeste directX (9.0C) og nyeste nVidia driverne, og så har jeg installert v1.0.9.6 fra sierra.com fremdeles like ille.. er bare streker og farger over hele skjermen når spillet starter.. på display options så står det: Renderers: Lithtech Direct 3D renderer (d3d.ren) Displays: Primary Display driver (display) noen her som kan hjelpe?? Endret 18. august 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Masse digre "trekanter" over hele skjermen? Hadde samme problemet en gang jeg og. Klarer ikke å huske hva som gjorde det akkurat nå, men jeg skal se om jeg kommer på det. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Masse digre "trekanter" over hele skjermen? Hadde samme problemet en gang jeg og. Klarer ikke å huske hva som gjorde det akkurat nå, men jeg skal se om jeg kommer på det. ja og streker over det hele.. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Samme problemet som jeg hadde da, skal finne ut hva som forårsaket det hos meg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Samme problemet som jeg hadde da, skal finne ut hva som forårsaket det hos meg. fint! flere som har hatt det samme problemet kan godt komme med hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå